Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Ensimmäinen on sommiteltu turhan reunaan, mutta siinä on niin asenne kuin valo kohdillaan. Sitä oksistoa olisi saanut riittää koko kasvojen alueelle, eikä välttämättä jättää silmäkulmaa ja poskea taivaanaukkoon. Yksityiskohtana ratissa oleva käsi on aivan hirveä. Toisaalta se tuo tarinaan kummallista kerronnallisuutta. Onko tämän mafiaduunarin päivä ollut niin tuottoisa, että on palkinnoksi otettu kuolleen uhrin käsi messiin ja sitä "avaimenperänä" ratissa roikotetaan. Jos se on oma, niin on aikoihin eletty kun tupakointi ei enää ainoastaan kellasta käsiä vaan vihertää ne.
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Onnistuneita valotuksia olet saannut aikaseksi. Myös heijastukset on onnistunut. Kuvasta en sano mitään kun nää oli treenikuvia. Tolla systeemillä saat vielä hyviä kuvia kun vaan on jotakin mitä kuvallaan haluaa kertoa.
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Näitä kuvia olen muualla kehunnutkin mutta miksi liikaa pikseleitä leveyssuunnassa ylemmässä kuvassa: Ei näy rullaamatta kerralla... Higg
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Vihertävä väri tulee tumennetuista ikkunoista. Jukalle joo treeniä nämä, eikä mitään isompaa tarinaa haeta.
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Eka on mainio, tyhjä tilakin toimii. Siinä on tilaa vaikka tekstille
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Noi pari ekaa on hyviä. Hienosti valaistu tuo karvanaama auton sisällä . Tuo MV kuva nyt on mitä vähän turhan peruskuva, ilman mitään sen suurempaa vikaa, mutta myös ilman mitään suurempaa sisältöäkin.
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Joka kuvassa sivulta tuleva salama polttaa puhki. Muuten onnistuneita. Mun mielestä nuo heijastukset parantavat autokuvia. T Jukka
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Itse olisin ehdottomasti kokeillut linssin eteen polasuodinta. Sillä kun pystyy ottamaan hallintaan nämä lasin heijastukset. Ja ehkä olisin valinnut mallin tuolta kauniimman sukupuolen edustajista.
Vs: Pari omakuvaa ja salama treeniä Mun näyttö näyttäis että vain toi 2. kuva olisi palanut puhki. Hienoja kuvia, ensimmäinen toimii parhaiten, tyhjä tila toimii mainiosti.