Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ota musta nätti kuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 23 Lokakuu 2013.

1. c

c Well-Known Member

5 366
    104
    63
    Vs: Ota musta nätti kuva

Ei sirkukseen voi mennä vaatimaan järkevää käytöstä, pellet katsois varmaan vähän oudosti jos menisit sinne ihmettelemään miksi ne ei voi tehdä jotain fiksua. Ei varmaan vetäis yleisöä se, jos ne istuis siellä ja tekis fiksuja juttuja.

2. Vs: Ota musta nätti kuva

Totta. Mutta sirkuspelleille harvemmin jaellaan niitä ikibanneja. Ikävää touhua tämä. Huom! Vastasin vain siksi että jos saataisiin kymmenen sivua täyteen.

3. Vs: Ota musta nätti kuva

Juu, kyllä olis yksi yv viesti, jossa mode ei kestänyt kritiikkiä, vaan kyykytti  aloitteliaa..

Mutta ikibanni ei mennyt oikein.

4. Vs: Ota musta nätti kuva

Ei minustakaan. Siksi bannaan itse itseni. Ikuisesti.

5. Vs: Ota musta nätti kuva

Mites ne kuvat, oliko hyviä katsottavaksi?

6. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Älä nyt ,se ei tuo ketään takaisin.Kaivataan sun hyviä kuvia jne.

7. Vs: Ota musta nätti kuva

Menkää toki joutessanne äänestämään mitä mieltä olette banneista. Läytyy Yleistä keskustelua- palstalta. Kimo on laittanut vähän sirkushuvia launtai-illan ratoksi.

8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Ei oikeastaan sirkushuvia.Mielipiteitä kaivataan.Tietenkin jos se tuntuu huvilta, niin se teille suotakoon.

9. Vs: Ota musta nätti kuva

Kuvien suhteen olen alittanut itseni monesti viime aikoina.

Mutta ei siitä ole kyse, eikä kenenkään takaisin tuomisesta. Estin ja Vatasen banneista alkaen olen ollut vähän sitä mieltä, että tämä on osaltani nähty - vaikka ei tässä ole banneistakaan kysymys. Tosin, hiukan ihmettelen Teemun kommenttia tuolla banniäänestysketjussa: ikibannin pituus riippuu siitä, kenelle vittuilee ja kuinka paljon. Itse arvostaisin ehkä enemmän johdonmukaisuutta ja tasapuolisuutta.

Olen näköjään liittynyt tänne 10.12.2007, ja tässä viimeisen vuoden - parin aikana touhu on mennyt aika ikävänsävyiseksi. Kovin harvassa ovat asialliset keskustelut, vittuiluun ja provoiluun päästään yleensä melko nopeasti oli aihe mikä hyvänsä. Uudet foorumin jäsenet näyttävät oppivat tavoille hyvin nopeasti. Tämä ei vain anna minulle mitään, ja sen takia en itsekään ole tälle viime aikoina paljojn mitään antanut. Monta mukavaa heppua olen tämän puitteissa tavannut livenä, osasta on tullut ystäviäkin. Hyvä niin.

Paras lopettaa vielä kun on edes muutama mukava muisto mielessä.

10. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Niih, vaikka en yksittäisiä tapauksia kommentoikkaan, niin sanotaan vaikka niin, että varmin tapa varmistaa oma ikibanni ja sen pysyvyys on se, että vittuilee minulle tai mode/ylläpitoporukalle tai vaihtoehtoisesti häiritsee foorumin toimintaa tavalla tai toisella. Se mitä te näette foorumilla ei yleensä ole koko totuus.

Niin ja jos jollekin jäi se epäselväksi, niin Siren lähti samalla reissulla banaanisaarille. Aakin tilannetta katsellaan taas sopivan ajan kuluttua ja kokeillaan jos viesti olisi mennyt tällä tavalla perille.

11. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63