Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ota musta nätti kuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 23 Lokakuu 2013.

1. Jsaasta

Jsaasta Ylläpidon jäsen

1 714
    60
    48
    Vs: Ota musta nätti kuva

On

2. Vs: Ota musta nätti kuva

Jaa insinööri vai?

3. samux0r

samux0r Member

182
    2
    18

Kannattaiskohan ehkä sitte niitä modeja olla enemmän, jos on tätä tasoa tämä touhu.

4. samux0r

samux0r Member

182
    2
    18

En usko, että olet todella noin idiootti. Ihan varmasti kaikki sen ymmärsi vitsinä. Ihan perus ihmisen defenssit sulla on päällä. Sinä menit hyvän maun rajojen yli. Myös Jari on mennyt helvetin usein yli, mutta ei näin mauttomasti. Ihan selvästihän tässä nyt on kyse siitä, että Jari persoonana jakaa aika paljon mielipiteitä tällä foorumilla, ja kaikki varmasti tietää mistä se johtuu. Jari heittää suoraan sanottuna melko epäadekvaattia palautetta muiden valokuville tällä foorumilla. Se on Jarin kömpelyyttä, ettei ehkä aina osaa keskustella asioista niinkuin pitäisi. Sinä menit nyt henkilökohtaisuuksiin. Jostain syystä luulen, ettet olis samanlaista kommenttia antanut kenellekään muulle tällä foorumilla.

5. Vs: Ota musta nätti kuva

Ei kuvassa mitään vikaa ole. Malli on nätti ja ollut luonteva kuvissaan jo vuosi kaudet. Hyvä malli, kamera rakastaa häntä, aivan kuten teki marilyniä aikoinaan. Kuvaaja saisi aika huono olla että epäonnistuisi.

6. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Vai että kömpelyyttä, ettei sentään ihan kompastu...

7. samux0r

samux0r Member

182
    2
    18

Äläpä takerru :) Tiedät varmaan mistä puhun. Sitähän on näin internetissä vaikea sanoa, teetkö sen tahallaan vai tahattomasti.

8. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

9. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No olenhan minä kysellyt ylläpidolta, mitä tehdä kun Aaki nimitteleen narsitiksi, ääliöksi, nimitelee poikaani tryfelli possuksi ja kymmenillä muilla samaa tarkoitavilla kiertoilmaiksilla + tässä kin keskutelussa ilmenevällä nimityksellä apina. Ainutakaan vastausta en ole saanut, pari kertaa olen vastanut samalli mitalla Aakille ja saanut välittömästi varoituksen.

En voi ymmärtää mistä on kyse, kun yksi henkilö saa mennä säännöissä kiellettyyn valokuvauksen ulkopuoliseen henkilökohtaisuun laittomiin kunianloukkauksiin jatkuvasti ja minä niihin vastatessa saan sanktiota.

Tähän ei voi olla muuta vastausta kuin, miiteissä käyminen yms. kaveruus?

Kyllä minulle sopii että vittuilaan Aakin kanssa toisillemme, pärjään siinä väintää muutaman kymmen pisteen erolla paremiin kuin hyvin, mutta kun itseltäni vittuilu takaisin on kieletty.

10. markku55

markku55 Active Member

Tällä lausumalla teet kyllä itsestäsi samanlaisen mitä väität toisesta, miten ihmeessä teistä ihan normaali kavereista tulee tällaisia - voisin helposti uskoa, että alkoholillakin on osuutta, muuten en käsitä.

Edit: Joo, olen osin samaa mieltä kanssasi Jari, en ole varma missä menee se varoitustaso ja missä se vielä nippa nappa vältetään, mutta johdonmukaisuutta tässä moderoinnissa ei ole.
    Olet aika kova kaveri mielipiteissäsi, ja menet joskus myös henkilöön (nimimerkillä kokemusta omaava), mutta jossain kulkee moraalin raja, ja sitä et välttämättä ole ylittänyt kuten muutamat muut, moilami on ilmeisen kiihtyneessä ja arvostelukyvyttömässä tilassa, tai sitten on maailmankirjat ihan sekaisin, mutta eihän tuollaista voi sallia keneltäkään vaikka kuinka vihaisi sinua (ja meitä muita ymmärtämättömiä).

11. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Jatka vaan ja kuivaa kyyneleet.

12. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Älä edes yritä.
    Tässä ei pärjää kuin miehet ja ehkä elukat.

13. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Markku, tää on vaan jekkuilua...

14. markku55

markku55 Active Member

Tähän tilanteeseen aika asiatonta huumoria - minusta.

15. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Sulle ei tunnu nyt puutoovan mikään.
    Eiks kannattais vaihtaa lajia.

16. Herra iso herra

7 709
    10
    38

vaihdoin yksärix.

17. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Nythän on niin että heittelet valheita niskaaani ja see saa loppua.
    Eli sano/näytä koska olen poikaasi nimitellyt.
    En koskaan.
    Yritä nyt pysyä tosiasioissa edessä kun räävit turpaasi.
    En ole uhkaillut sinua.
    Ole vittu MIES ja pysy sanojesi takana.
    T:A

18. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113

Jari; hyvä päätös.

19. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No mitkä ne etsii tryffelitä?
    http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,86107.0.html

20. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ihan oikeasti vituttaa, olen parhaani mukaan yrittänyt noudataa sääntäjä ja lähetnyt kuten jpe muo kehotti 3-8 yhteyden ottoa yllpitoon  ja siitö huolimatta tämä vitun Aaki saa jatka tuota henkilökohtaista kunnianloukaukseen menevää paskaa. Sen lisäksi tulee uhkaus soitoja, niin alkaa...