Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ota musta nätti kuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 23 Lokakuu 2013.

Vs: Ota musta nätti kuva

Niinkö sinä ajattelit? Hyvin mielenkiintoista ja huvittavaa :D Taisi tulla pari oluttakin juotua? No, ehkä ne nakit osuu paremmin oikeille näppäimille huomenna :D

1. Vs: Ota musta nätti kuva

Veikkaan, että vielä 7 viestiä minulta ja sitten menee lukkoon ja tulee bänni.

Aloitetaan. Selittäkäähän nyt joku. Markku jo urheasti yritti ja sai yhden pisteen huonosta yrityksestä.

2. Vs: Ota musta nätti kuva

Jaahas, tulostin saapui. Tuli vähän parempaa tekemistä, mutta palataan asiaan.

3. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Harmi että ei tajua, viitsikö laitella omista lapsista kuvia jos joku urpo, sanois että panisit tai läski, ruma, typerän näköinen yms.?
    Jossain bussikuski porukassa voi olla hyvä läppä että panin sun äitiis, vaimoo tai lastas, mutta normi jengi ottaa noi hyvin loukaavana.

4. niffe

niffe Well-Known Member

13 449
    562
    113

Mitä vikaa linja-autonkuljettajissa on? Ovatko he mielestäsi muita tyhmempiä tai muuten alemman tason pohjasakkaa tässä yhteiskunnassa? Liittyykö tämä heitto jotenkin siihen, että dösäkuskit ovat usein ulkomaalaistaustaisia? Miksi sä noin sanoit?

5. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 518
    6 472
    113

Älä ota niin vakavasti, se on varmaa, että ulkomaalaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, edellinen vastaava heitto oli trukkikuskeille :) Siitä on kyllä jo useampi vuosi aikaa,

6. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Siksi kun se on nurkassa.

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Jarska otti vain hatusta jonkin porukan,se olisi voinut olla vaikka raksamaan työmaakopin hemmot jne.Keskustelu laajenee liikaa.Ei lukkoon...hauskaa viihdettä.

8. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Se oli jo toinen kerta kun se veti sen hatusta.
    Ensimmäinen kerta oli suoraan osoitettu minulle.

9. Petja

Petja

279
    0
    0

En oikein ymmärrä ajatusta että ihmisen ammatti kertoisi jotain ihmisen älykkyydestä tai kyvyistä. Onhan tässäkin ketjussa saatu jo hieman esimakua insinöörin nerokkuudesta....

10. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Ok ,en ole lukenut/huomannut/
    tajunnut.Oisko niin kaukovittuilua,mitä luulet?

11. markku55

markku55 Active Member

Niinkö?

12. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Niin kuin sanoin toi jätkä on ohi.

13. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 065
    113

Voittaa tv ohjelmat 6-0.Tarkoitan tätä jätkien vääntöä,itse en hyväksy ollenkaan sitä mistä juttu lähti(lue kirjoitukseni) t kimo

14. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Luulit varmaan olevasi vitsikäs? Ensimmäinen lauseesi oli sentään järkevä.

Suosittelisin lukitusta.

kapa

15. markku55

markku55 Active Member

+1, ei mitään annettavaa enää, meni perselleen koko jutska.

16. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

En usko että meistä kukaan tosiaan luuli että olit tosissasi tuon asian suhteen, jotkut asiat nyt ovat tabuja mistä ei keskustella saati mainita leikkimielellä netissä missä vielä aina jää se jälki. Tuo kauniisti ilmaisemasi asia " lähetä tyttäresi minulle kuvattavaksi niin saat kunnon kuvia ja panen sen vielä paksuksi", se nyt ylittää vain hyvän maun ja kyseinen naitava henkilä ei ole vastaanottamassa ehdotustasi.

Eli ymmärrät varmasti asian itsekkin ja kuten myös itse totesit että et sitä oikeasti tekisi, en tideä onko Siren sitten kysynyt saati tiedustellut hänen tyttäreltään halua moiseen kuvaussessioon ;)

Tosin pieni ristiriita tuossa jutussa taisi olla siinä että kun sanoit että kukaan ei omista toista eikä siis edes tytärtään, kuisteskin pyysit Jaria lähettämään tyttärensä verolle pantavaksi ilman että neiti edes tietää mihin on menossa.

Mutta asia on varmasti loppuun käsitelty ja asia ylitti uutiskynnyksen ja huonon maun rajan, lukkoon ennen kuin tulee porukoilta lisää hyviä perjai-illan "vitsejä".

17. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Meilenkiintoinen käänne;-)
    Nimittäin muistan kun pelasin bilistä, niin yksi heppu joka oli bussikuski, heitti "läppää" panin sun äitiis yms., jotta siitä oli kyse.
    En ole edes ollut bussin kyysissä kuin joskus lapsena, joten ei siis ole mitään faktaa, joten ei kannata pahoitaa mieltä.

18. Vs: Ota musta nätti kuva

Kuinka moni läsnä olevista on insinööri? Myönnän olevani vitsikäs.

19. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Hei apina.
    Mies on se joka pysyy sanojensa takana.
    Minua huomautit ammatistani aikoinaan, olen siis Linja-Autonkuljetta.
    Ja ylpeä ammatistani myös.
    Olet jo osoittanut tässä kettujassa mikä mies olet.
    Ihmettelen kyllä suuresti sitä että saat loukata mielinmäärin ihmisiä eikä siihen puututa.
    Moderaattorilta asiaa kysyttyäni sain vastauksen:
    "No Jari on Jari sen pitää saada aina se viimeinen sana.
    Olen paininut Jarin kanssa n.8vuotta en jaksa enään."
    Siis tulkitsen nyt niin että jos pokka pitää täällä saa kirjoittaa mitä lystää.
    Kaikilla pitää olla samat oikeudet minun mielestäni.
    T:A