Vs: Ota musta nätti kuva Kiitokset myös täältä vastauksestasi. Vähän ontuva ja kylmäksijättävä se tosin on. Myönnetään silti että kysymys oli kyllä aika haastava. T:TE
Vs: Ota musta nätti kuva Oleppa hyvä vaan, en tietenkään ole vastusvelvollinen kenelekkään, vastasin kuitenkin sinulle ihan hyvää hyvyytäni, kun tuntui niin kovasti askarruttavan;-)
Vs: Ota musta nätti kuva Ihan älytön ketju taas. (OT) Kuva on minun mielestä hyvä! Perusteluita suuntaan ja toiseen tässä ketjussa on ollu niin paljon, ettei minun kannata ehkä enään perustella.
Vs: Ota musta nätti kuva "Mies joka huomaa maalanneensa itsensä nurkkaan tekee helposti myös muita virheitä"
Vs: Ota musta nätti kuva On tää niin hienoa;-) Tosiaan kun olisi riidoissa neljävuotiaiden kanssa, mutta kun kuka vaan saa kirjoitaa, niin....
Vs: Ota musta nätti kuva Ihan älytön koko alkuperäinen postaus kuvaajalta: Tämähän on räpsy. Tuo on yksi tapa kieltää minkäänlainen rakentava ja ohjeistava kritiikki itseltään. Sama laittaa joka kuvan kohdalle: räpsin vähän, tämmöistä tuli. Ikäkortti kehiin vaan joka ketjuun, jihhuu!! No, tämähän on ihan läppää, jotku tajuaa toiset ottaa tosissaan. T Jukka
Vs: Ota musta nätti kuva Varmaan niin olis parempi. Asiasta viidenteen tuossa mietin, että kai se sitten menee just niin, että jos ei kunnolla ymmärrä, eikä oo kaikki Sireenit kanootissa ja on vähän ääliö, niin tekee tulee aloitettu yrittäminen 22 vuotiaana, tehtyä menestyneitä pelejä, rahaa keksintö säätiötä, patentteja, höydyllisyysmallisuojia, työtehoseuran kehumia tuoteita, juotuu johtamaan satoja ihmisiä ja muuta pösilöiden hommaa;-) Samaan aikaan parhaat kyvyt ja viisaimmat ihmiset.....Resp...;-)
Vs: Ota musta nätti kuva No, äläs nyt innostu, sanot vaan et tulee tänne kuvattavaks ja tulee hyvä kuva sekä lapsi kaupan päälle, mikäli ikää riittää
Vs: Ota musta nätti kuva Siinä oli jo täysin asiatonta tekstiä. Te kaikki haluatte täysin tiedostaen kaivaa draamaa syvältä sieraimistanne. Muuten ette vaivautuisi kirjottamaan ainoatakaan kommenttia. Minäkin pidän draamasta.
Vs: Ota musta nätti kuva Tiedän. Siksi on aika harvinaista, että kerron olevani insinööri. Mutta ei hätiä mitiä! Ehkä vielä hankin kolmannen tutkinnon
Vs: Ota musta nätti kuva Sietääkin hävetä koska tuo meni jo sinne rajalle mistä kolmen tytön isänä voisin tulla lankoja pitkin, mutta hyvä että huomasit itse taikka moden avustuksella menneesi rajan yli.
Vs: Ota musta nätti kuva No jopas pomppaa, mikäs mies sinä luulet olevasi ja minä pidät minua? Ja minulle on täysin turha yhdenkään moden sanoa mitään.
Vs: Ota musta nätti kuva No ei sulle mitään sanoa tarvi. Elinikäiset bannit ansaitset. On ehkä ala-arvoisinta moderointia täällä foorumilla mihin olen ikinä törmännyt. Tämä pelleily saa taas jatkua ties kuinka kauan.