Hei, Huomenna roskiin, mutta vielä olisi noutamalla tarjolla "kirkkaita" muoveja lp-levyjen suojaamiseen. Tällä hetkellä läjässä noin 300 kappaletta. Eivät heti menneet noudolla Helsingistä tuolla hifi-palstalla eli tarjotaan tännekin. Ovat toki käytettyjä. Siis vain nouto, löytyvät Kalevankadulta, Helsingistä. Huomenna, sunnuntaina siis roskiin. K 040-5590551
Vs: OT: annetaan lp-levyjen suojamuoveja Kun olisin tiennyt ennen puoltapäivää, ne olisivat jo minulla, koska kävin Ruoholahdessa. En tietenkään pelkästään niitten takia aja Kirkkonummelta Helsinkiin. Mutta Helsingissä asuu aika monta ihmistä, eiköhän ne kaupaksi käy! Äh, ihan turha viesti jälleen.
Vs: OT: annetaan lp-levyjen suojamuoveja Laitampa minäkin turhan viestin sikäli, että kyllähän noille käyttöä löytyisi mutta ei pääse paikanpäälle. Huomasin jo viimeyönä siellä toisella forumilla. Outoa, ettei stadilaiset hoksaa ilmoitusta!
Vs: OT: annetaan lp-levyjen suojamuoveja Nyt vuorossa erittäin tärkeä viesti! Kyllä sitä jaksetaan vaikka kuukausikaupalla pitää kamaa nurkissa, jos niille on hinta. Miksei tätäkin? Asiahan ei minulle kuulu, muuta kuin yleisesti ottaen. Paasaan siis kierrätyksen puolesta ja samalla ehdotan että jos ne sinne roskakatokseen todella roudaat, kai laitat niihin päälle etiketin "LP-levyjen suojakansia. Maksavat uutena kaupassa x€."
Vs: OT: annetaan lp-levyjen suojamuoveja Tai nakkaat jonnekin pieneen divariin. Isot ei varmaankaan ole kovin kiinnostuneita, käyttänevät vain usia, mutta jokin pieni pulju saattaisi kiinnostuakin, ehkä jopa maksaa hieman.
Vs: OT: annetaan lp-levyjen suojamuoveja Mulle kelpais. Mutta et varmaan halua postittaa niitä porin suunnalle?