Samsung galaxy5 kysyy kokoajan mitä teen mikä on salasanasi mitä kaverini tekee? kerro heistä missä olet nyt.Vastasin älä vakoile minua.Tietääkö kukaan luotettavaa firmaa joka muuttaisi älykännykän ohjelman ilman turhanpäiväistä kuonaa osta heti missä olet maksa heti ohjelmaa.Samsung malli sm-g900f anroid versio4.42 perustaajuuden versiog900fxxu1ang ytimen versio 3.4.0-203985X. Ohjelma olisi Gyanogen Mod .Minulla ennen nokia n73 nyt vakoilu puhelin kiinasta kaivanko vanhan puhelimen kaapista vai olenko pohjois korean tarkkailussa jatkuvasti?
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Joatin wifejä ne vinkuu kameroihinkin, mutta vielä saa ilmankin niitä. Joten olisiko kamera hyvä vaihtoehto? Jos kyse oli puhelimesta, niin lankatyyppinen. Se ei kysy salasanaa.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Don't worry, Pohjois-Korealaiset ei edes tiedä muun maailman olemassaolosta, ja Etelä-Korealaisia ( josta ko. tuotemerkki on kotoisin ) ei varmasti vois vähempää kiinnostaa mitä 'heidän tehtaan' älypuhelimiensa käyttäjät tekevät tai missä liikkuvat - muuta kuin mainonnallisissa tarkoituksissa korkeintaan.. Puhelin vaan on softalla, joka mukamas käyttäytyy 'ihmismäisesti' ja on muka kiinnostunut susta, vetoaa varmaan pissiksiin ja tyhmiin jne.. tottakai se voi kerätä kaiken mahdollisen datan antureiltaan ja syötteiltään ja lähettää vaikka kuu-ukoille, mutta silti, nobody cares.. ..ellet sitten näpyttele sinne - mieluummin englanniksi että CIA, FBI yms. jenkitkin ymmärtää - että olet joku hullu gonegaappari tai selfiepommittaja ( kirjoitettu väärin tarkoituksella nuo ettei mua tulla kohta hakemaan )
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! No jotain vastaavaa magneettihorinaahan täällä on jo nähty. Hyvä se olis tietää verkostokin kirjoittajan ympärillä.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Siis onko Samsungin puhelimessa tehdasasennettuna GyanogenMod?
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Eiks toi ole Androidin versio? Pitäisi kait vaihtaa koko käyttis, jos siitä haluaa eroon.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Luin mikrobitin artikkelin android ilman kuonaa jonka oli kirjoittanut Tapio Berschewsky. Cyanogen Mod vapauttaa android puhelimesi valmistajien omista turhista lisukkeista,nopeuttaa sitä ja avaa liudan uusia ominaisuuksia.Cyanogen Mode pieksee täysin samsungin parin vuoden takaisen lippulaiva-luurin oman käyttiksen. Tuli tässä mieleen että onko kellään tuttua joka firaabelina laittaisi mun ja ehkä jonkun muunkin samsungin käyttikseen hikeentyneen tämän Gyanogen Modin käyttiksen.Lehti jossa artikkeli on on joulukuun numero 12 ja 2014. Antakaahan kuulua jos jotain osaavaa löytyisi homman hoitamaan mun taidot ei riitä siihen siksi kyselen asiasta.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Oisko tuo Cyanogen Mode hyvä vaihtaa mihin vaan Android kännykkään, vai onko VAIN Samsung tässä kohtaa se ongelma?
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Veikkaan että samsung on ongelma joka tyrkyttää liikaa turhia ja jonninjoutavia rahastavia ja kyseleviä ohjelmia.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! http://download.cyanogenmod.org/ tuolta näkee mihin malleihin sopii, suosittelen stabel versiota koska muissa voi olla jotain pieniä ärsyttäviä bugeja jotka saattaa jumittaa koko puhelimen, mulla vanha samsung s2 jonka roottasin pari vuotta sitten ja toimii vieläkin kuin unelma, myöhemmin päivittäessä pitää olla varovainen ja backupata kaikki koska välillä tullu updatea joka sekoittanu koko puhelimen eikä menny päälle. Palautus tapahtuu muutamassa minutissa..
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Eiks googlella ole jo puhelin, siitä ainakin tietää ilman vainoharjoja mihin tiedot menee? Kohtahan tulee myös Ubuntun puhelin jossa saattaa olla vähemmän vakoilua, ainakin jos se kuinka avoimena on pysynyt niin nörtit, nuo vakoilun asiantuntijat, osaavat tehdä anti-vakoilu version.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Jotta puhutaan vain: Porrii, Rauman giält, Savvoo ja Saamee, ni ei meit ymmärret.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Laukkulaisista iso osa on kuitenkin aika turvassa kielellä millä hyvänsä, ei niitten juttuja kukaan taida ymmärtää....
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Olet. Nyt äkkiä puhelin tuusannuuskaksi, foliohattu päähän ja tilaamaan tällaista Tor-verkon kautta: https://store.blackphone.ch/ http://mobiili.fi/2014/07/01/blackphone-on-puhelin-salaliittoteoreetikoille/
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Jepjep, meidän "ystävät" narahtivat...
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! vink vink: google nexus 4-7, 9: ei sampsunkin kuonaa (touchwiz) eikä piraattipoikien tuotoksia (cyanogen mod). nexus 6 ja 9 uusimmat ja suolaisimmat puhelin ja tablet mallit. itsellä 5 ja 7 käytössä ja kaikki toimii.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! Siis ulkopuolisten silmiltä välttyy, kun käyttää Googlen softaa ja pilvipalveluja. Ok, tämä on uutta. Sinulla lienee hyvät perusteet syyttää käyttöjärjestelmän yhteisöversion tekijöitä piraateiksi.
Vs: Ostin samsung s5:sen Minua närästää suuresti vakoilu joka kohdistuu minuun! google paha. piraattipojat hyvä. tämä myös uutta. jatketaan...