Vs: Lontoo 2012 Hauskinta näissä kisoissa tulevat olemaan järjestäjien töppöilyt ja toilailut. Olette varmaan seuranneet mainiota 2012 Olympiaseikkailu -komediasarjaa? Sen hupailuthan ovat toteutuneet maukkaasti myös elävässä elämässä. Joku päivä sitten luettiin uutista, että yhdysvaltalaisten urheilijoiden bussi etsi 4 tuntia olympiakylää, eikä koskaan päässyt sinne. Urheilijat twiittailivat bussista että pitäisi päästä vessaan... Ilmatorjuntaohjukset talojen katoilla. Ja nyt viimeksi Pohjois- ja Etelä-Korean sekoitaminen toisiinsa Kuitenkin täydet pointsit briteille itseironiasta. Se 2012 Olympiaseikkailu parasta tv-komediaa pitkään aikaan. Melkein liian totta ollakseen fiktiota...
Vs: Lontoo 2012 +1 Yleensä ei kiinostais pätkääkään mutta nyt jännitetään naisten keihästä, sukulainen mukana..
Vs: Lontoo 2012 Naisten keihäs täytyy katsoa. Kuvankaunis keihäänheittäjä vilautti rintojaan muotinäytöksessä
Vs: Lontoo 2012 Olen nuorempana harrastanut kilpapurjehdusta kevytveneillä ja silloin aika hyvin tunsinkin Suomen purjehdusporukoita. Pidän siis kovasti peukkuja purjehtijoille. Odotuksissa on kaksi mitalia ja yksi pistesija!
Vs: Lontoo 2012 No yksi pistesija tuli tänään Kai Jahnsson ilmapistooli kisassa 8.s. Katsoin kisan, tais kaitsulla käsi täristä kisan alussa?
Vs: Lontoo 2012 Ilmapistooliammunta on tylsintä ja visuaalisesti köyhintä TV-urheilua mitä olen Lontoosta nähnyt. En siis ota kantaa itse lajiin vaan sen viihdyttävyyten TV-katsomossa. Fin-jollan kaataminen ja nostaminen takaisin pystyyn oli paljon kiehtovampaa...
Vs: Lontoo 2012 Tuo on ihan totta, mielumin minäkin katson naisten rantalentopallo ottelua. No kisojen yksi suurimmista ylätyksistä oli kun espanja tippui miesten jalkapallossa ulos.
Vs: Lontoo 2012 Noi kisat ei muuten juuri kosketa kuin että niiden hd-lähetyksiin on laitettu aikalailla rahaa ja paukkuja Ylen puolelta. Olisivat pistäneet nekin rahat vaikka kotimaisen dokumentti- ja draamatuotannon tukemiseen..
Vs: Lontoo 2012 Huomenna päättyy, tuli 3 mitskua, ei kultaa. Suomalainen urheilu on suossa. Usain Bolt kisojen kunkku.