Ostetaan hyväkuntoinen Nikonin af-semilaajakulma. Maksan maksimissaan 150 €. Yhteydenotot mielellään YV:llä. Kaupat tekisin kasvokkain, yleensä olen Etelä-Savossa, mutta esim 6.5. pääkaupunkiseudulla, jolloin homma onnistuisi siellä.
Vs: Nikon AF 35 En, vaan täyskennoiselle ja kinokameroille sellaista vanhempaa af tai af-d lasia. Jäi vähän epätarkaksi tuo yksilöinti. Taitaa olla f 2,0.
Vs: Nikon AF 35 Ei ole tarjota AF-Nikkoria, AIS kyllä, mutta avasin tämän huvikseni kun tahdoin nähdä millainen pokkari on haussa. Muistelisin että Nikon AF 35 olisi olemassa.
Vs: AF-Nikkor 35 no joo, olin epätarkka tuon Nikon/Nikkor-kysymyksenkin kanssa. Aina kannattaisi miettiä ennenkuin kirjoittaa.
Vs: Edit: AF-Nikkor 35 Aloitusviestiin kannattaa laittaa (muokatas) tarkka malli, mitä etsii. Jottei turhaa spekulointia ja OT:tä tulisi. Esim linkki Nikon 35mm f/2 AF-D Review vois auttaa asiaa. Jatkan siis itse samaa ot-linjaa, ja tarjoan sitä mirrored:n muistelemaa Nikon AF 35 mallia.
Vs: Edit: AF-Nikkor 35 35/2 AF-D:t yleensä menee jossain 200-220e ja saattaa mm. Rajalassa käytettynä olla liki 250, joten "maksan max 150€" ei varmaan monellakaan omansa myyntiä hirveästi kirvoittele. Siksi ajattelin että ilmoituksesta jäi tarkentamatta, että tarkoitetaan 35/1.8 DX -lasia.
Vs: Edit: AF-Nikkor 35 1.8 DX on aika paljon uudempi, yleensä, ja hinnat noitten vanhojen D-mallien kanssa about samoja, noin 20 egen erolla, ehkä. ebayn toteutuneissa noita D-malleja on myyty viime aikoina 180-200-220 egen hintaan, joten sattaa tosiaan jäädä saamatta 150 eurolla. 180 voisi jonkun innostaa myymään.... Jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä jännityksellä, mutta henkeä pidättämättä.
Vs: Edit: AF-Nikkor 35 Noo kun tämä on nyt noussut jo noinkin monesti, niin minäkin vielä... Jäi hitauden takia tuossa yhdet kaupat tekemättä, hinta oli tuo 150 € siinä ja meni nopeammalle, saman hinnan olen valmis maksamaan. Muuten hinnan nostatukset tai tinkimiset voi varmaan jättää niille, joilla lasi oikeasti olisi myynnissä. Jos tarpeet yhtyvät, teemme kaupat...