Halpa jääkaappi filkkojen (ja joskus ehkä myös oluen) säilytykseen. Energiansäästö ominaisuuksilla ei ole nin minkään valtakunnan merkitystä, mutta koko ei saisi olla tyyliin 2m vaan sellainen n. puolet siitä. Noudan pääkaupunkiseudulla. Tarjouksia otetaan vastaan.
Vs: O: Halpa jääkaappi *Saan tänään, ei tarvitse enää* Jos tulet toisiin ajatuksiin, niin mulla saattaisi olla edullinen lähes uusi pienehkö jääkaappi kaupan. Ollut studiolla tiskipöydän alla ja uudessa studiossa on iso kaappi valmiina.
Vs: O: Halpa jääkaappi *Saan tänään, ei tarvitse enää* Mua saattaisi kyllä kiinnostaa tuo, jos haluat, niin laita mulle YV:llä tarkemmat tiedot tuosta? Jani
Vs: O: Halpa jääkaappi *Saan tänään, ei tarvitse enää* Moi! Jääkaappi on noin vuoden ikäinen pienellä pakastelokerolla varustettu noin "muniin saakka" tiskipöydän alle mahtuva malli. Tarkkaa mitta a ja merkkiä en muista. Uusi vuokralainen osoitti jonkunmoista kiinnostusta ja ihan 100% varma en ole olenko luopumassa vai mitä, mutta kai se voisi joutaakin, ettei uudet tilat tule ihan liian täyteen roinaa. 80e pyysin tuolta tulevalta vuokralaiselta ja se vois olla hp tässäkin tapauksessa. edit: piti laittaa yksäri mutta olkoon tässäkin tiedoiksi muille. Valtsu