Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETAAN MV laakafilmiä

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana IKI, 25 Syyskuu 2015.

1. IKI

IKI Member

116
    0
    16
    Otsikon mukaista filmiä, koot 9x12 (tai ehkä 4x5") ja 8x10". Päiväysvanhakin kelpaa ja vajaat laatikot. Halpaakin sais olla.

9x12 filmit ostettu, 8x10 ei vielä

Vast. YV kiitos

2. Aladdin

Aladdin Member

86
    19
    8
  3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
  4. Aladdin

Aladdin Member

86
    19
    8
    Vs: MV laakafilmiä

Minua suojelee alveilta ja tulleilta synnynnäinen köyhyyteni; olen tyytynyt kerralla ostamaan sen verran, mitä 5,88euron /350grammaa pakettiin menee, eli joku 7-8 rll 120 tai loota laakaa. Ei pääse valtio väliin:=)

5. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Jaa onko näin? Luulin että alviraja on enää 20€.

Nykyään kovin valaisevat kirjeetkin. Onkohan tehokkaita säteitä?

6. Aladdin

Aladdin Member

86
    19
    8

Näillä minun ostoksillani alvit jäisivät jonnekin 8 euron nurkille. Ei ole kukaan halunnut latiakaan tähän asti. Olisiko tullilla kuitenkin jokin alaraja perittävässä summassa. joka tapauksessa, loota 4x5 matkalla. Katsotaan, mitä tekevät, viedään enempi pulloja kauppaan, jos alkavat ahneiksi.

Tuskin ne kovin noita norjan tuomisia säteilyttävät, luulisi saksasta tulevien saavan saman käsittelyn. Ihan normaalilta negat ovat näyttäneet.

7. Vs: MV laakafilmiä

Halpaa filmiä olet ostanut jos 7-8 rullaa 120 tai laakapaketti on jäänyt alle 22 euron. Lähde: http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/nettituonti/ukk/

Vai oletko kiertänyt veroja ja jättänyt nuo ilmoittamatta?

Pahoittelut aloittajalle ketjun pilaamisesta mutta se on tällä foorumillla ikään kuin tapana, joten älä vedä hernettä nenään.