Ricoh gr-sarja, Contax t-sarja, Konica Hexar AF, Minolta TC-1 tai muu vastaava. Käytön jälkiä saa olla, toimiva kamera siistillä objektiivilla kuitenkin haussa. Yhteyttä saa yv:llä.
Vs: O: Laadukas filmipokkari Automaatti tarkennuksella oleva kamera haussa kun tulee perheessä muidenkin kuin minun käyttöön.
Vs: O: Laadukas filmipokkari Vajaalla kolmellasadalla saisi ebaysta Nikonin 35 Ti:n. Automaattivalotus (mahdollisuus käsisäätöön), automaattivalotus tai aukon esivalinta, valotuksen korjailu ja todella hyvä optiikka. Ja epätavallinen "käyttöliittymä". Itse käytän usein reissuilla taskukamerana (tai sitten Contaxin T2:ta).
Vs: O: Laadukas filmipokkari Samaa mieltä Nikonista , mutta T2:n pumppua ei kukaan jaksa. Tmallissa mittaetsin joka loistava. Nikon tarkentaa muistaakseni 1/2 metriin.
Vs: O: Laadukas filmipokkari Ei minulla ole ollut hankaluuksia T2:n tarkennuksen kanssa (ja onhan siinäkin käsitarkennusmahdollisuus), mutta varmaan riippuu kuvaustyylistä. T2 taitaa kuitenkin olla Nikonia kalliimpi ja olennaisestihan ne on tarkoitettu samanlaiseen käyttöön. T-mallissahan valotuksen korjailu (poislukien tuo +1,5 painike) pitää hoitaa muuttamalla filmin herkkyyttä, mikä on se huonompi tapa.
Vs: O: Laadukas filmipokkari Totta en tiedä miksi en tullut muuten ajatelleeksi tuota Nikonia. Vielä kun tuon saisi mustana. Mieluusti tuon ostaisin suomesta. Ei tuo Ebaysta tilaaminen nyt ihan pois suljettu ole. Vähän huono kokemus vain jäi edellisestä ja ainoasta kerrasta kun ostin sieltä "mintissä kunnossa" olevan Yashica Electron joka osoittautui vialliseksi, 100 € meni hukkaan. Yksi vaihtoehto tietysti olisi Contax G2 45mm objektiivilla mutta sen hinta taitaa nousta vähän turhan kalliiksi jos sanotaan että budjetti vaikka 300€.
Vs: O: Laadukas filmipokkari G2:ta ja siihen nelivitosta et kyllä kolmeensataan saa mistään. Olen ebaystä ostanut yhteensä kymmeniä kameroita ja optiikkoja ilman ensimmäistäkään ongelmaa, aina on tavara ollut sitä mitä on luvattu. Minulla on nyt toinen 35 Ti menossa, ensimmäisen ostin suomalaiselta yksityishenkilöltä ja siinä oli virtaongelma (en tiedä oliko aiempi omistaja sen havainnut) ja seuraavan ostin sitten ebaystä ja se on toiminut täysin moitteetta. Kirjoitin aikanani tuosta Nikonista pienen jutun https://sekametelisoppaa.wordpress.com/2015/05/05/nikon-35-ti-katukamerana/
Vs: O: Laadukas filmipokkari Olisiko Olympus Mju-ii sulle sopiva? Hyvä automaattitarkennus, tosi kompakti, eikä maksa maltaita.