Eli otsikon mukainen ajatus päällä. Canonin 5D mk2 kiinnostaisi ja vaihdossa voisin antaa esim. jotain näistä ja rahaa tms. - 60d, reilun vuoden vanha eli kuin uusi - sigma 30/1.4 takuuta yli pari vuotta vielä, virheetön - kitti 18-55 - canon 100-400, virheetön, takuuta pari vuotta - canon 100L 2.8 IS macro, takuuta vajaa vuosi, virheetön Kaikissa linsseissä Hoyat nokassa aina.
Vs: Vaihdetaan: mulle 5d mkII, sulle 60d/rahaa/linssejä Moro, mulla ois n. 65 000 laakia ammuttu 5D MK II. Muutaman vuoden vanha, mutta kuntonsa puolesta kuin uusi. Ei mitään ongelmia missään vaiheessa. Pidetty huolella! Rungossa kiinni Canonin oma akkukahva ja pesässä 2 Canon orig. akkua ja käsihihna löytyy kanssa. Hinnasta voidaan keskustella, jos on ostohousut jalassa -Tgen
Vs: Vaihdetaan: mulle 5d mkII, sulle 60d/rahaa/linssejä Kiitos vastauksesta, mutta sori tää juna meni jo.
Vs: Vaihdetaan: mulle 5d mkII, sulle 60d/rahaa/linssejä No merkkaatko sitten sen ystävällisesti otsikkoon, niin ei porukan tarvitse leikkiä VR:ää
Vs: Vaihdetaan: mulle 5d mkII, sulle 60d/rahaa/linssejä Merkkasin samalla kun muistutit miuta. Mutta kiitos kun huolehdit. Ja muillekin tiedoksi, että juna meni pikkuhiljaa, kun ajatukset alkoivat kohdistua 6D:hen päin...