43mm ND Nyt olis kiireesti löydettävä 43mm ND (neutral density) suodin jostakin, jos ei ole mutta tiedätte edes paikan josta löytää niin pikaisesti viesti. Perjantai on viimeinen mahdollinen päivä hankkia tuo.
Vs: ND-suodin #KIIRE# 43mm Leen pidin ja neliösuodin, käy sitten sama eri kierteisiin. No, mittaetsimellä tms. vehkeellä ne ovat kyllä tiellä.
Vs: ND-suotimia 39mm, ##43mm OSTETTU## Mulla ei ole tarkkaa mittaa, mutta ainakin tämä on vähän pienempi kuin 46mm... löytyisi "Polaroid 5S Neutral Density Filter" joka voisi olla 43,5mm (tai 43mm, mulla oli käytössä hajonnut muovinen työntömitta - veikkaan kuitenkin että se on 43,5). Voin toimittaa tämän Tikkurilaan jos haluat kokeilla. Vitosella lähtis. On aika paksu malli ettei laajikselle sovi, mutta muuten aivan virheetön ja tehty Japanissa. Alumiininen kehys. Jos kiinnostaa niin laita viesti.
Vs: ND-suotimia 39mm, ##43mm OSTETTU## Vähän aikojen välissä tää, olin reissussa 9.5 asti ja nyt käymässä suomessa, kait 16.6 kotiin. Kyllähän tää kiinnostais mua, on sekä 43 että 43,5 mm käyttöä. onkos tää aukon tai kaks tai kolme vähentävä?