elikkäs halpa ja valovoimainen laajakulma (eli 24-28 millinen?) autofocusputki Nikon D1X:ään??? nouto mielellään Helsingistä ja maksu muutamassa erässä, jos millään onnaa??!? P.S. myyjällä on mahdollisuus tarkkailla ex-linssinsä elämää Steissi-ketjun kuvista vastaukset yv:nä edit:korjattu 50mm ostoilmoitus laajakulman ostoilmoksi!!!
Vs: 50mm putki D1X:ään??!? Osta 35-millinen, se sopii paremmin tuohon kuvaustyyliin, ja minulla on yksi joutava....
Vs: 50mm putki D1X:ään??!? joo, kyllähän mä 35 millisestä oon haaveillu, ja se oiskin fiksu ostos!!! mutta mietin kun noit 50 millisiä vois irtoo jollain 70-80 euron hujakoilla??!? ni toi kolmefemma on ainakin uutena paljon kalliimpi, mut joo, paljonkohan tollasesta joutus kärsii?? ku ei näil liksoilla paljoo pröystäillä paljonkos SakkeM pyydät siitä sun linssistä, pist vaik viestii??
Vs: 50mm putki D1X:ään??!? Viiskymppinen menee vaa siin DeeYkköses vähä turhan teleks jos tät Steissi-linjaa aiot jatkaa.
Vs: 50mm putki D1X:ään??!? jos samaa fiilistä haikailet kuin pokkareilla, osta joku 24-28 millinen AI nikkor, sitten menusta valitset NON AF linssit ja paat speksit sisään,vetelet manuaalilla ja aikana jotakin 800 asa/ 1/15 sek ja aukko sellaisena että jotakin tarttuu, sit olet aika lähellä entisiä fiiliksiä. AF 50mm on ihan perseestä sulle... skarppaakin niin ettet ehdi saada mitään ruudulle.
Vs: laajakulmaputki D1X:ään??!? joo, siis nyt ois sellasta kinokoon kolmefemmaa vastaava autofocusputki hakusessa, kun selvis toi kamerahomma... ja tosiaan, kun tarviin oikeesti tota laajakulmaa muutenkin!!! eli ilmo on siis fixattu uusix, katotaan löytyskö??!?
Vs: laajakulmaputki D1X:ään??!? Löytyis AF Nikkor 35-70/3.5-4.5 40€, Helsinki. Jos kiinnostaa, privalla saa kiinni..
Vs: laajakulmaputki D1X:ään??!? joo, hitsi kun tollanen multa löytyy jo... elikkäs joku 24-28 millinen pitäs löytää, ku toi kameran kenno onkin tollanen snadimpi :-(