-On ollut iso varasto pergamiinisiä negalehtiä rullakoon filmille, mutta nyt viedään viimeisiä. Onko kenelläkään digiin siirtyneellä niitä vielä jäljellä, niin tarjokaa. Mistä niitä muuten kannattaa kysellä tässä maassa? - Isompi kehityspurkki johon mahtuu useampi rullafilmi on myös toivelistalla. Saisi olla "Paterson Tank System 4" mallinen. Siihen löytyy jo tarpeeksi spiraaleja + muita varaosisa kansia, tiivisteitä jne. Periatteessa riittäisi pelkkä purkki ja keskiputki ilman kanttakin jos miljoonalaatikosta löytyy.
Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki Macodirect.de myy edullisesti negalehtisiä, saa kirkkaita asetaattihärpäkkeitä tahi pergamiinejä. -P
Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki En usko että Suomesta enää löytyy pergamiinilehtiä? Alla olevasta olen niitä ostanut: http://www.monochrom.com/100-Pergamin-Ordnerh%FCllen.htm?websale7=mono-c&pi=4310&ci=000159
Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki Onkohan se sitä samaa Haman negalehtitavaraa kuin on Telefotossa (100kpl 26€). Se muistuttaa vähän pergamenttia mutta ei ole kuitenkaan (kai?). Ihan hyväksi tavaraksi olen todennut vaikka en toki paremmasta mitään tiedä.
Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki Minä olen ollut tyytyväinen Macosta saataviin noin 10 € / 100 kpl -paperilehtisiin. Glassine lukee kuvauksessa. En tiedä paremmasta tai huonommasta.
Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki Kiitos vastauksista, Telefotosta kyselin ja löytyi 1 paketti Haman paperisisia negataskuja, ei löytdy enää ;^)
Viiden kinofilmin tankki spiraaleineen saapui eilen. Löytyi e-baystä päätä huimaavaan hintaan € 5,39.