Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU *OSTETTU* Negalehtejä ja filminkehitystankki

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana sodeto, 2 Helmikuu 2011.

1. sodeto

sodeto Active Member

707
    103
    43
    -On ollut iso varasto pergamiinisiä negalehtiä rullakoon filmille, mutta nyt viedään viimeisiä. Onko kenelläkään digiin siirtyneellä niitä vielä jäljellä, niin tarjokaa. Mistä niitä muuten kannattaa kysellä tässä maassa?

- Isompi kehityspurkki johon mahtuu useampi rullafilmi on myös toivelistalla. Saisi olla "Paterson Tank System 4" mallinen. Siihen löytyy jo tarpeeksi spiraaleja + muita varaosisa kansia, tiivisteitä jne. Periatteessa riittäisi pelkkä purkki ja keskiputki ilman kanttakin jos miljoonalaatikosta löytyy.

2. PasiZ

PasiZ Active Member

1 097
    0
    36
    Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki

Macodirect.de myy edullisesti negalehtisiä, saa kirkkaita asetaattihärpäkkeitä tahi pergamiinejä.

-P

3. BenKaila

BenKaila Well-Known Member

796
    372
    63
  4. jja

jja Well-Known Member

614
    617
    93

Hertellillä mansessa on: 100 nippu €30.

-jja

5. Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki

Onkohan se sitä samaa Haman negalehtitavaraa kuin on Telefotossa (100kpl 26€). Se muistuttaa vähän pergamenttia mutta ei ole kuitenkaan (kai?). Ihan hyväksi tavaraksi olen todennut vaikka en toki paremmasta mitään tiedä.

6. Vs: Negalehtejä ja filminkehitystankki

Minä olen ollut tyytyväinen Macosta saataviin noin 10 € / 100 kpl -paperilehtisiin. Glassine lukee kuvauksessa. En tiedä paremmasta tai huonommasta.

7. sodeto

sodeto Active Member

707
    103
    43

Kiitos vastauksista,

Telefotosta kyselin ja löytyi 1 paketti Haman paperisisia negataskuja, ei löytdy enää ;^)

8. sodeto

sodeto Active Member

707
    103
    43
    Viiden kinofilmin tankki spiraaleineen saapui eilen. Löytyi e-baystä päätä huimaavaan hintaan € 5,39.