Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

OSTETTU +++Ostettu+++ Canonin tai Nikonin runko ja linssejä 1000e kitti

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana johnes, 6 Helmikuu 2009.

1. johnes

johnes

4
    0
    0
    Olen pitkään sinnitellyt pienillä kennoilla, mutta nyt on mitta täynnä.
    Haluaisin siis ostaa rungon ja siihen kelpo linssin ekaksi järkkäriksi (halvalla).
    Esimerkiksi canonin 1000d, 450d, 40d, 50d tai nikonin d60, d80, d90 ja niihin sopivia asiallisia linssejä saa tarjota, mieluiten yhdessä kuin erikseen.

Jos siis haluat siirtyä astetta kovempiin kameraluokkiin, mutta et tiedä mitä teet kaikelle vanhalle amatööriroinallesi, myy niistä osa minulle! Opiskelija kun olen, eikä Kela tykkää kalliista harrastuksista, maksimibudjettini on noin 1000e.

JP

2. kphasi

kphasi Member

87
    0
    6
    Vs: O: Canonin tai Nikonin runko ja linssejä 1000e kitti

Olen harkinnut EOS 5 D Mark II:een ja samalla täyskokoiseen kennoon siirtymistä. Silloin tarpeettomiksi jäisivät runko Canon EOS 400D, todella hyvä laajis Tokina 12-24/4 ja normaalizoomi Sigma 18-50/2.8. Runko ja Tokina alkuperäislaukuissa, kaikki ohjelmat ja hilppeet mukana, myös vv-suojat ja tulpat eteen sekä taakse. Optiikoissa on myös Hoya Pro1 digital uv-suotimet. Kaikki virheettömiä, ei näkyviä käytön jälkiä. Hinta olisi tuo tasatonni. Jos saat Canonin rungon jostain edullisesti ja haluat pelkät lasit, niin niiden yhteishinta olisi 650 euroa. Mitään erityistä kiirettä tai tarvetta ei ole myydä, koska 5 D MK II:n hinta alkanee tippua vasta kesällä tai syksyllä. Mutta siihen asti pärjäilisin Fujin Finepix S 100fs:llä.

3. johnes

johnes

4
    0
    0
    Vs: +++Ostettu+++ Canonin tai Nikonin runko ja linssejä 1000e kitti

päädyin sitten ostamaan 450d:n ja ef 50mm 1,8 is.
    kiitoksia kaikille tarjouksista.

j

4. ts

ts Member

771
    0
    16

Mistä tuollaisia vakaajallisia normaaleja saa? Minäkin voisin ostaa!

P.S. Hyvä, että sopiva setti löytyi!-)

5. johnes

johnes

4
    0
    0

ei oo vakaajaa, is tarkoittaa tässä tapauksessa "ilman stabiliseria" :)
    no ei, kyseessä oli ns. aivopieru. tarkoitin siis tietenkin ef 50mm 1,8 II eikä is.
    siinä kittilinssissä mikä tuli mukana on kyllä is.