Vs: Silvershotz Nyt kyllä pikkuteemu pistit pahan. Kävin kurkkaamassa ko. lehteä ja melkeen menee tilaamis hommiin, oli sen verran vakuuttava.... Helevetti tätä rahanmenoa..
Vs: Silvershotz Älä muuta sano. Lisäksi sivuilta saa tilata menneitä numeroita niin halvalla että tämä mun ilmotus taitaa olla viraton... <SIZE size="80"]Oli tästä nyt se hyöty että saatiin Raimo samaan viemäriin...</SIZE>
Vs: Silvershotz Olen pari numeroa ostanut, mutta en minä niitä mitenkään erityisinä osannut pitää. Vaikka lehdessä ei olekaan paljoa teknisiä mainoksia, ja/tai juttuja tekniikasta, niin minusta siinä oli hassunpaljon mainoksia valokuvista. Olo oli yhtä kaupallinen kuin muissakin lehdissä vaikka painotus onkin mustavalkoisessa valokuvassa. Ehkä katselin lehteä vähän mustavalkoisesti..
Vs: Silvershotz Hmm.... aika tyyristä. Nyt kun siis tilasin kuuden setin + sen kahdeksan vanhaa numeroa niin hintaa tuli alle 100€ postikuluineen.
Vs: Silvershotz Tännä tuli eka kolmen lehden setti, pintapuolisesti vilasin ja ihan hyvältähän nuo näytti, täytyy tutkia lisää.
Vs: Silvershotz Sitä minäkin hieman ihmettelin, koska tilasin kuitenkin myös ne vanhemmat lehdet. Lisäksi niiden piti laittaa vahvistusmaili, kun lehdet lähtevät.
Vs: Silvershotz Toissapäivänä tuli lisää postissa, saas nähdä millon tulee ne Collector edition tai mitä ne nyt olikaan (ne vanhat lehdet).
Vs: Silvershotz toista satsia odottelen mutta olen ekoihin ihan tyytyväinen. mukavaa luettavaa paskalle tosiaan (ainoa paikka jossa saa olla rauhassa ,p ).