Vs: Black & White Photography lehti Ei ihan 7 päivää Vieläkin hakusessa, huomasin, että maailmalta löytyy blck&White magazine, jota voi myös tarjota irtonumeron tai pari.
Vs: Black & White Photography lehti Siitä voi tilata irtonumeroita täältä: http://www.thegmcgroup.com/cat--Back-Issue-Black-and-White-Photography--BACKBW.html Harmi, että tuota ei myydä Suomessa. Minulle on tullut tuo vajaan vuoden päivät ja se on erinomainen valokuvauslehti.
Vs: Black & White Photography lehti Kiitos, mietin juuri aloittaa uuden aiheen kysymyksellä kokemuksia ulkomailta lehtitilaus. Tällä ostoilmoituksella oli tarkoitus lähinnä, että lukenut lehden tai kaksi onko lehti minun makuun. Minkälainen viive kun lehti kolahtaa postilaatikkoon julkaisupäivästä? Maksu lienee hoidetaan luottokortilla?
Vs: Black & White Photography lehti En tiedä viivestä kun en ole koskaan kiinnittänyt huomiota varsinaiseen ilmestymispäivään. Luottokortilla se tilaus maksettiin ja siististi ja säännöllisesti se on tullut kotiin. Lehdessä on vähemmän välinerunkkausta ja enemmänkin puhetta valokuvaajista ja valokuvaamisesta. Helvetin hienoja kuvia siinä on aina.
Vs: Black & White Photography lehti Tuota jälkimmäistä eli Black & White Magazine löytyisi 3 numeroa, December 2007 (55), September 2007 (53) ja October 2007 (54). Ei ole tässäkään välineitsetyydytystä, itse asiassa välinejuttuja ei ole ollenkaan. Voin nuo nipussa myydä pois hyllystä pölyttymästä, Tapiolan Akateeminen myi näitä irtonumeroina mutta ihan viime aikoina en ole hyllyssä nähnyt, liekö lopettaneet sen. Mitä haluaisit moisista maksaa? Terv. Jari S. jari.salonen [at] insightor.org