Ostetaan seuraavanlaisia värkkejä pimiöön: Arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Altaita 30x40 tai 40x50 kokoon Edit: 30x40 altaat hankittu. Isompia vielä voisi muutaman harkita Edit: edelleen tarvetta pesurille!
Vs: Ostetaan pimiötarvikkeita Mulla oli Novawasher, suosittelen. Toisaalta, jos nyt pitäisi hankkia, niin tekisin itse. yleensä sitä tekee yhden kuvan kerrallaa. Voit ihan hyvin ostaa ikeasta jonkun halvan muovisäilytyslaatikon ja laittaa siihen tuloletkun ja lähtölekun. Samaan tyyliin kuin Eirin huuhtelualtaissa. Toimii hyvin. T Jukka
Vs: Ostetaan pimiötarvikkeita Kuituvedoksia kun huuhtelee, niin kyllä siinä menee niin kauan, että pitäis saada useampia mahtumaan pesuriin kerralla...
Vs: Ostetaan pimiötarvikkeita No se on totta. Itse maksoin omastani 150 euroa (12 kuvalle, koko 40*50). Muitakin merkkejä on olemassa. Novawasher oli siitä hyvä, että siihen sai vielä osia. ostin omaani novadarkroom.comista paljon varaosia. Itse saattaisin ostaa nyt sellaisen, jossa voi kehittää koko kuvan. Siinä on litkuille oma slot ja paperille oma. Saattoi kyllä olla, että vain yhdelle kuvalle. Mutta se vie vähän tilaa pöydältä. Ei ollut hirveän kallis. Katso novadarkroom.com T Jukka
Vs: Ostetaan pimiötarvikkeita Ai niin, vältä paterson merkkisiä. Mulla oli kaksi, huuhtelivat huonosti. ja mielenkiintoista oli se, että 30*40 ei mahtunutkaan samankokoinen kuva. Kun paperi on hiemen yli 30 ja 40 senttiä, niin huuhtelija oli vain 30*40 senttiselle. T Jukka
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Up: Pesuria vailla ollaan edelleen Tarjoilkaa jos löytyy! Myös jos joku osaa neuvoa miten tuollaisen pystyisi helposti tekemään itse, niin neuvoja ja ohjeita otetaan vastaan kun kerran aika nihkeästi on tullut tarjouksia pesurista.
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Tuo tekemis puoli kiinnostaisi myös minua... jos jollakulla olisi jakaa kokemuksiaan.
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Laskeskelin tuossa pleksin hinnat jos tekisin 40x50 kuivurin 12 printille, ja kauhistuin sitä hintaa. Sen jälkeen en ole pahemmin ihmetelly miks ne kunnon pesurit on kalliita. Mutta kai sitä vois ite jossain vaiheessa innostua tekemäänki sellasen, jos duunin kautta sais halvalla pleksit. Saas nähdä...
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Taitaa sittenkin tuo omatekoinen värkki jäädä haaveeksi, joten uppia tähän.
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti En tiedä, mikä olisi lopullinen hinta, mutta cgi.ebay.de/Versalab-Archival-Print-Washer-16x20-New_W0QQitemZ330265811323QQcmdZViewItem?hash=item330265811323&_trksid=p3286.m63.l1177 T Jukka
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti + ALV + tulli Aika hintava, suosittelen laittamaan ilmon esim. myös nettivuoren palstalle, sekä tietysti SVHY:n sivuille.
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Mikäs on tuotteen hintaraja USASta, että alv yleensä lasketaan vai onko sillä rajaa? T Jukka
Vs: Ostetaan arkistopesuri 30x40 - 40x50 kokoon asti Pitäisikö laittaa verstas pystyyn ja ruveta kauppaamaan näitä? Kymmenen sarjan jos alkuun tekisi, saattaisi mennä kaupaksi. Saako siitä vaivanpalkkaa, onkin toinen kysymys. Itse tankki lasikuidusta. Ensin muotti.. http://kameralaukku.com/forums/smf/http://code.mediadrive.fi/phpbb/viewtopic.php?t=8