Ostoslistalla Canon 20D tai 30D. 10D passaa, jos hinta on kohdallaan. Ensisijaisesti haussa ruonko, mutta myös muut hilavitkuttimet saattavat tulla kysymykseen, jos jotain kiinnostavaa sattuu kohdalle. Tarjouksia tulemaan, kiitos. Parhaiten tavoittaa osoitteesta aki ät sektori.org Edit: Tilanne on nyt sellainen, että 30D ajatukset on haudattu. Haussa siis 20D tai 10D tasavertaisesti. Tarjouksia tulemaan, thänks! Otsikkokin on muokattu nykytilannetta kuvaavaksi.
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D Mikähän olisi käytetyn 20D:n hinta? Saatan laittaa omani myyntiin ensi viikolla ja yksi ostajaehdokaskin jo olisi, mutta että mitä se voisi maksaa. Tarjouksia, ehdotuksia... Myynti on saatanan kovaa bisnestä. Hinta ratkaisee aina viimekädessä.
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D Niinpä niin. 20D houkuttelisi ihan vimmatusti nopean sarjakuvan takia ja siksi alunperin 10D olikin sellainen plan B. Muuten pidän 20D:n paremmuutta melkolailla marginaalisena. Näin ollen en viitsisi ihan loputtomasti 20D:stä maksaa, kun 10D:tä saa ihan sopuhintaan. Tosin eipä noita tarjouksia ole kauheasti kummastakaan sadellut, joskin yksi potentiaalinen tarjous roikuskelee ilmassa. Mitäs mieltä mr. Fangio on 20D:n hintatasosta?
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D No sitä tässä just haluttais tietää. Että onko 800 e vai 600 e vai 900 e vai jotain ihan muuta?
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D No sitä tässä just haluttais tietää. Että onko 800 e vai 600 e vai 900 e vai jotain ihan muuta? [/quote] Allekirjoittanut ei voi puhua kuin ko. allekirjoittaneen puolesta, mutta hän olisi valmis maksamaan kutosella alkavia summia. 10D:n tuntuu saavan parhaimillaan kolmosella alkavalla summalla. Esmes Rajalasta irtoaa 20D seiskalla alkavalla.
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D Ton löysin tänään itsekin. Eli 900 on ihan likaa, mutta alle 700 tuntuu aika vähältä. Nooh, katsellaan miten käy ja onko jo huomenna myynnissä.
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D Jos sulla on vielä tunnarit dc.nettiin, niin kurkkaappa sieltä hintataso; 20Daavidia on jonkun verran käytettynä liikkunut. 650-700 näyttää menevän kaupaksi ja sitten 780-950 euroa roikkuu myymättöminä. Ja hulluajan se nyt 20Deestä olisi 950euroa maksaa kun samaan rahaan saa cashbackin kanssa jo uudempaa mallia.
Vs: O: 20D tahi 30D, ehkä jopa 10D Eihän mulla ole ollut moneen vuoteen. Tai olihan mulla keväällä viikon verran muistaakseni, kunnes hokasivat kuka minä oon ja sitten lähti kuulemma kaikki mun postauksetkin.
Vs: O: 10D tai 20D (Oli O: 20D/30D (10D)) No silloin kevään vierailulla olin erittäin maltillinen, mutta kai minä olen niin läpeensä paha, että ei siinä auta, jos vähän aikaa on kiltisti. Kysykää Digi-Matilta. Kai se tietää paremmin kun minä.