Vs: Ostetaan Leica Noctilux 1.0 Tekee pahaa nähdä sigman lasi Leicassa.. mutta toki olen samaa ajatellut-> Mun Nikkor 18/3,5 lasi sovitteella Leicaan..
Vs: Ostetaan Leica Noctilux 1.0 Toi adapteri on itseasiassa Nikon 20mm:2,8 adapteri, se pelittää erinomaisesti leicassa, mutta testaa skarppaustaso, mun yhdistelmä vaatii noin metrin siirron eteenpäin äärettömässä. Sigma oli pelkkä tsoukki.
Vs: Ostetaan Leica Noctilux 1.0 Tamronilla taisi olla R-sarjaan sovitus. Muilla piraateilla Cosinan lisäksi ei paljoa taida Leicaan olla tavaraa.
Vs: Ostetaan Leica Noctilux 1.0 Pannaan tähän pyhäinhäväistys noin itsenäisyyspäivän kunniaksi. taustaa: kuvasin Arja Saijonmaan konsertissa vuonna yks ja kaks, äänittivät konsertin ja miksaajaparka jouti sämpläämään masternauhalta noin 80 kappaletta moottorinikonin räpsähdystä, kun en tiennyt että on kyseessä livetaltiointi. kuvatessani sinffisbändiä, kielsivät kuvaamisen muulla kuin leicalla, mutta kun mulla ei leicaan ole pitkiä laseja, ja salissa ei saa liikkua. Nytpä on ! hasselin lasit adapterilla Leica Visofleksillä M runkoon. Kun on jalustalla kerran tähdännyt ja skarpannut, ei tarvitse peiliä louskuttaa, pelkkä M suljin sihahdus. Tämä tehtiin sorvarikaverin kanssa tänään perjantaina.Bonuksena polttovälit 180-100-80, saattais olla poikaa hankkia myös 360 millinen.
Vs: Ostetaan Leica Noctilux 1.0 Tänään oli mahdollisuus tarkastella hieman lähemmin tätä Jukan uusinta tekelettä. Siitä Sigmasta en minäkään niin innostunut, mutta tässä on jo järeän tuntuinen ja näköinen peli. Leica ja Hasselblad/Zeiss: warum nicht? Yllättävän hyvin sopivat yhteen.