Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

OSTETAAN Ostetaan Diafilmiä

Keskustelu osiossa 'Ostetaan' , aloittajana Frank, 5 Maaliskuu 2008.

  1. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Ostetaan Diafilmiä, Provia 400F kinokoossa (ehkä samalla keskariinkin).

    Nelisatasta proviaa kinokoossa tarvis! Edelliset meni kaverille :). Keskikokoonkin voi tarjota, ensisijalla kino kuitenkin.
     
  2. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Ostetaan Diafilmiä, Provia 400F (35mm)

    Pitäs saada nelisatasta proviaa, kinoon. F tai X tai vaikka ilman kirjainta. Mielellään jonkunmoinen "kasa" kerralla ja kohtuu edullista...
     
  3. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 709
    59
    48
    Vs: Ostetaan Diafilmiä

    Jos Frank eksyt viellä Rastilaan niin jääkaapissa ollu jo 10v sitten vanhaksi mennyttä rullafilmiä, Provia 100 10rll, Provia 400 5rll.. jos kiinostaa..

    Kinossa löytyy kaikkee harvinaista ja vanhaa mutta pidän toistaiseksi mun M6:lle..
     
  4. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Ostetaan Diafilmiä

    Jaahas jaahas... Ei kyllä ehkä välttämättä oo sinnepäin juuri asiaa. Nelisataselle olis kyllä käyttöä, jos ei semmosta kuulu niin voisihan noista rahaa tarjota jos itella kuljettais :).
     
  5. kto

    kto Well-Known Member

    2 517
    92
    48
    Vs: Ostetaan Diafilmiä

    Toivottavasti löytyy jotain.Toki itsekin olen myynyt tarpeettomia filmejä, mutta eikö diafilmiä saa vielä ihan kaupasta? Ja saksalaisista kaupoista vielä halvemmalla?
     
  6. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 709
    59
    48
    Vs: Ostetaan Diafilmiä

    Eikä kannata, olen näköjään itseäni kusettanut, oli avattu paketti ja oli vain 1kpl 400:sta ja 4kpl 100:sta.. eli ny on 14rll Provia 100:sta.. ja 10v vanhaa vain.. joskus olen kuvannut 30v vanhalle mv filmille ja hyvää on ollut..
     
  7. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Ostetaan Diafilmiä

    OK. Juu saahan noita kaupasta. Nykyään taitaa olla myynnissä lähinnä 400X:ää ja sillä on hinnatkin kohdillaan. Suomihinnat alkaa X:llä yhdeksästä eurosta, Saksassa seittemästä.

    Oon aiemmin ostellu esim. vanhalla päiväyksellä muitten kuvaajien jääkaapista (jotka ei enää tarvi) n. 3-4 euron rullahintaan, mikä on paljon mukavampi hinta räiskiä menemään kun vielä itse (myös väri-)filmit kehittää :).
     
  8. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Ostetaan Diafilmiä, Provia 400(F/X/...), kino

    Oisko kellään turhana jääkaapissa..? :)