Ostaisin muuten romun Kiev60 kameran, mutta filminsiirron täytyy toimia. Mahdollisimman halpa ja mieluiten nouto Pk-seudulta.
Vs: Ostan romun Kiev60 kameran Hävitinköhän sen jo...? Hm. Pitääpä selata kellaria. Jos löytyy, saat ilmaiseksi. Löytyminen on kyllä epävarmaa. Jotain mun piti siitä rakentaa, mutta...
Vs: Ostan romun Kiev60 kameran Olet sen verran hyvä jätkä, että voisin luopua yhdestä Kievistä, ongelmana on vain se, että minulla on niitä kaksi täyttä "laukullista", eli rungot, etsimet, normaalilasit ja niille laukut. Kiinnostaisiko Sinua mitään lisää pelkän rungon lisäksi? Molemmissa on se suurin murhe, eli filminsiirto kunnossa, uskoisin, että myös sulkimet toimii kohtuu hyvin. Olen hankkinut omistamaani Pentacon Six TL:ään sopivan sovitteen (100€) jotta saisin Kiev'in hienon prismaetsimen sovitettua siihen, joten olen valmis luopumaan yhdestä rungosta ilman prismaetsintä, tosin kuiluetsin kuuluu edelleen pakettiin. Onko Sinulla ehdotuksia paketista, niin voisin harkita millä hinnalla sen Sinulle myisin? Y.t. Markku