Katsoin huvikseni Jarin lukotuksia ,tilasto kertoo 7 lukistusta 10 tuoreimmasta lukituksesta ,kuvat ja galleriat osaston lukituksista .Tilasto ei kerro onko Jari aiheuttanut sen vai kuka lie.Sattumallakin on marginaalin mahdollisuus edit ,toivotaan ettei tämäkin mene lukkoon.
Vs: Lukotuksia En kyllä ymmärtänyt tuota anti-fan club ketjun lukotusta, minusta se oli hyvä läppä, mutta eipä tuo haittaakkaan.
Vs: Lukotuksia Jos täysin turha provoaminen on sinusta hyvää läppää, niin kannattaa silloin miettiä noita postauksia hieman enemmän.
Vs: Lukotuksia En kyllä provonnut, se oli vaan läppä, jos tuosta provoontui niin... No kuten sanottua ei haitaa, pitää varmaan miettiä postauksia?
Vs: Lukotuksia Mä pidin sitä sireenin antifanitusjuttua vitsikkäänä. Muutenkin vilpittömästi diggaan joistakin hänen omakuvajutuistaan. Ne ovat herttaisen rentoja ja paljastavat enemmän hyvää henkilöstä kuin typerät nettiväännöt - joihin on ikävänä tapana meillä muutamilla täällä -toistuvasti- ajautua. En voi välttyä siltäkään että tuo ketju oli humoristiuudessaankin myös kleinesti surullinen. Vaikka kielletykin on - tunnen häntä kohtaan nyt snadisti sympatiaa, empatiaa ja lempeyttä. Miksi on liian vaikeaa lopettaa vittuilut - onko ihmisillä niin kamala elämä, että siitä johtuvaa pahaa oloa on pakko edes johonkin purkaa ? Ehkä noita JS -ketjuja lukitaan melkoisen helposti välillä ? Mun mielestäni tuonlaatuinen -varsin harmittoman uhmaavalla itseironiallakin sävytetty- omakuva juttu ei ole provoa, jonka pitäisi kenenkään mielenrauhaa liikoja rasittaa. Hieman pelottava ajatus, ettei edes itsestään saa tehdä huumoria... Vaikka erimielisyyksiä välillä on (aika mitättömiä, toistaiseksi) - voi silti olla reilu. Minusta huumori on pääsääntöisesti terveen järjen lapsi ja hyvä asia. Parhaimpia keinoja selviytyä ankeasta arkipaskasta. -E
Vs: Lukotuksia Lähes kuoleman vakava;-) Tämä täällä foorumilla on vaan karaokemaista julkaisua, enkä millään ymmärrä miten vakavasti kaiken maailman räpsijät isensä ja muuta ottavat;-)
Vs: Lukotuksia Meika on enemmän suvaitsevaisuuden kannalla. Tässä asiassa ja melkoisen stydisti muutenkin täs elossa. Mitä kauemmin mä elelen, sitä enemmän mä hyväksyn ja ymmärrän kuinka snadisti mä voin toisten juttuja alkaa stiggailemaan vasurilla galsax. Hyväksyen hyvä tulee ! Peace ja Love - Kuuma Sydän-Erska edit : toki mä hyväksyn sunkin kantas - kuten köik muutkin AIVAN IHANAT mielipiteet - kaikista asioista - joka iikalta - aina vaan ...
Vs: Lukotuksia Jari, sinulla on tuolla galleriassasi aivan mielettömän hyviä kuvia, kun taas välillä lähtee kuvat lapasesta, aina käsitteenäkin. Samoin sinulla on välillä hiton hyvää tekstiä, mutta herne sinulla on herkässä ja kun joku menee vähänkään poikittaen kanssasi, niin se on kuin sodan julistus sinulle ja loppua ei näy, vaan tulee hyvinkin halventavana teksi; enkä millään ymmärrä miten vakavasti kaiken maailman räpsijät isensä ja muuta ottavat;-) Onko todella niin, että vain sinä saat ottaa asiat vakavasti ja kun kirjoitat jotain tuohon tyyliin, niin ihmettelet, että sunnutairäpsyttelijä ottaa hernettä nenään? Joukossa kun on ihan hyviäkin kuvaajia, jotka on ottaneet siipeensä jutuistasi, niin eikö silloin ole syytä miettiä peiliin katsoen, että löytyykö sieltä yksi iso syy riitoihin? Valokuuvajana en voi sinua arvostella, koska ei taidot sen taustalla riitä, mutta ihmisenä ja paljon kokeneena, olen tullut siihen tulokseen, että sitä saa mitä tilaa ja metsä vastaa, juuri niin kuin sinä sinne huudat. Joten rauhoitu, vedä henkeä ja laske sataan. Muuta kirjoitustyyliä sellaiseksi, kuin haluat, että sinullekin kirjoitetaan, niin tuskin tulee pannia mistään foorumista. Sekä muista kestää huumori, ihan niin kuin sinäkin sillä ratsastat
Vs: Lukotuksia mut liian tosissaan voi olla joskus myös ne, jotka ottaa herneitä sieraimiin jardenkin jutuist ? pitää varoa, ettei yhdestä jannusta duunata kaiken kakin syntipukkia. ihmisii me vaan ollaan ...
Vs: Lukotuksia En minä ota hänen jutuistaan hernettä nenää. Tuo oli vain mieleen kommentoida sekä että näille ja Jarille, jotka ovat ottaneet hernettä nenään ja unohtaneet hyvän huumorin pois kokonaan.
Vs: Lukotuksia Taidat ymmärtää hieman väärin? Otan tämän 100% huumorilla, eikä herne ole lähelläkään nenua. Samanlaista karaokea tämä on mulle, kuin toivon sen olevan muillekkin, ei täältä kukaan kuvia osta, eikä palkintoja ole jaossa. Miksi välittäisin jonkun tosikon tai viirupään minuun kohdistuvista tilityksistä? Tästä on kohta 7 vuoden kokemus, olisis lataamossa jos väliitäisin. Tuo lukotettu ketjuni oli minusta hyvä läppä ja uskon monen sen niin ymmärtäneen. Toiset on tosissaan, kun ei ymmärrä että tämä on leikkiä, tämä foorumi pelleily, aivan kuin karaokea. Minulle tuli jokunen vuosi sitten päähän pisto, käydä laulamassa karaokea selvinpäin, voin kertoa että oli tyhmä olo.
Vs: Lukotuksia pakko kertoa, että mäkin heitän aikas rennosti läppää. oon tehnyt niin aika lailla aina. jos joku murtuu henkisesti tämmöisen viihdepalstajutustelun vuoksi, olisi ehken syytän hakeutua jonkinlaiselle epäherkkyyskurssille. koittakaa kestää - vaikka "netti" on niin kauhian julma - kun sammutatte koneen, odottaa siellä "ulkona" vielä raadollisempi todellisuus. tai sitten ei - kokeilkaa ! psyykatkaa itsestänne hiukan kestävämpiä - ottakaa koko juttu kivan leikin kannalta (silti muita kiusaamati ja varsinaisista asioista asiallisesti keskustellen) - kuten tosi äijät pruukaavat tehdä ! huumorin kieltäminen ihmisiltä olisi historian hirvein kansanmurha ! - erska, pikku leikittelijä ...
Vs: Lukotuksia Toi oli aika paha.... Kehtasit sentään tunnustaa! Siitä on aika kauan, kun on karaokea tullut edes kuunneltua.... taisi olla kesällä 2009 Raahessa. Siitä, kun olen kuullut selvän henkilön laulavan karaokea, on kyllä aikaa... ei siis miesmuistiin. -Tai no, Orivedellä, ehkä siinä -92 tai 93.
Vs: Lukotuksia just noin : hyvä ! heittäkää vaan kepeätä läppää - sitä vartenhan evoluutio loi homo kikatuksen ! vakavasti : antaa palaa !
Vs: Lukotuksia Usein jos ei muista kuulleensa jonkun laulavan karaokea selvinpäin, saattaa vika olla omissa muistihäiriöissä karaokepaikan tarjoilujen takia..
Vs: Lukotuksia Yleensä kai sanotaan että kuulin kaveriilta, mutta on niitä kokemuksia kai joskus tullut.