Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Oro

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Hyla, 16 Kesäkuu 2012.

1. Hyla

Hyla Member

224
    3
    18
    Eli huoli. Kansallisromantiikka tulee itelle mieleen.

Edit: Lisätään MV tähän vielä, kyl se näin on paree :)

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0
    Vs: Oro

Kyllä - tykkään.

Rajaus voisi olla tiukempi jolloin kohteen huoli tulisi esiin paremmin MUTta...
    huolenaihe taas huonommin.

Heinien läpi hienosti.

3. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Perusidea, etualan heinät, toimivat oikein hyvin. Mielestäni myös väljä rajaus on hyvä. Muuten kuva on vähän pliisu, eikä valokaan ole tässä kaikkein parasta.

4. Vs: Oro

nomad:in kanssa samaa mieltä, nyt valaistus ja kuvan värit jäävät turhan platkuiksi.

5. kemekart

kemekart Member

769
    0
    16

kivasti toistuu timoteit eri syvyyksissä, kiva kuva joka vaatii vähän työstämistä, kuten edellä on mainittu. kokeiles mv-versio, niin kansallisromantiikka alkaa toimimaan ;-)

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Jep, vähän jatkojalostusta odottaa.

7. Hyla

Hyla Member

224
    3
    18

Kiitos kaikille palautteesta! Tosiaan valo ei kyllä ole parhaasta päästä, ei ole lavastettu tilanne eli aurinko oli just mennyt pilvien taa. Sävyt ja valotuksen säädin platkuiksi, sopi mun mielestä paljon paremmin kuvan "sisältöön". Tässä olis nyt vielä mv kuvana, menikö ihan överiks? Taustan platku valo häiritsi mua eniten, vedin tukkoon niin luo vähän syvyyttä. Tää on eka kuva jota oon työstänyt uudella kameralla, Nikonin D700 tekee kyl niin eri jälkeä kuin Sonyn saman niminen kaamera, vaatii aikaa et tajuu miten näit "kehittäis" lightroomis. Omiakin käsittelyehdotuksia saa postata, jos nyt tosta alunperin postatusta kuvasta saa mitään irti. Olis kiva nähdä miten muut näkee kuvan, kuvien käsittely ei kyl oo mun alaa.

8. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Hienosti nousee nyt kohde tuolta. Ja mielikuvitus saa töitä kun kuva on nyt dramaattisempi.

Tossa oma versio, ei toi nyt hirveästi parantunut.