Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Orit hämärässä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Topi, 4 Kesäkuu 2008.

1. Topi

Topi Active Member

899
    190
    43
    Kolmivuotias ori (vaaleaharjainen rautias) tuotiin yli puolen vuoden poissaolon jälkeen takaisin kolmi- ja nelivuotiaiden vanhojen kaveriensa luo.

-Topi Kuusinen

2. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Orit hämärässä

Ei nämä nyt niin hämärässä näytä olevan?

Rajauskin on erikoinen, mutta muodostavat nuo hevot tuossa aika hauskan gaussin käyrän :)

3. Topi

Topi Active Member

899
    190
    43
    Vs: Orit hämärässä

No joo, ei ehkä hämärässä, mutta tietty tuo tapahtuma piti olla juuri se ilta, kun taivas on paksussa pilvessä. Kun herkkyys 800, aukko 3,5 ja aika 1/320 tuottaa vielä reilun aukon alivalotuksen, ei sitä valoa ihan älyttömiä määriä ole. Suuremmassa koossa, jota tietty olen itse katsellut, kuvan kohina luo myös mielikuvaa valon vähäisyydestä.

Kuva on rajaamaton, koko ruutu kamerasta, joten olen kiinnostunut kuulemaan rajausehdotuksia.

Itse en ensin kiinnostunut tuosta kuvasta, mutta seuraavana päivänä selatessani jokin siinä herätti huomion. Ilmeisesti heppojen selkien muodostamat vinoviivat johdattivat katseeni ylimmän hevosen silmään, josta näkyy hieman silmänvalkuaista, hevosen katse suuntautuu alaspäin, toiseen hevoseen, ja suun ilme luo osaltaan mielikuvaa yllättävästä iskusta sivustaan.

-Topi Kuusinen