Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Origami.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pmu, 20 Tammikuu 2006.

1. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
    Poistettu 25.1. Kuva löytyy kun klikkaat allekirjoitustani.

2. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
  3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Nätti flikka, kelpaako?

4. ihan jees, mutta lähemmäs olis saanu mennä ja nimi ei mulle nyt aukea eikä auennu aiemmi. sävyt hyvät. ei huono, muttei kovin kummallinenkaan

ps. jos meinaat orgasmi niin say it

5. Organismi?

Katoin tätä aiemmin jo muutamaan kertaan, mutta kun nää sun kuvat on niin vaikeesti kommentoitavia niin en keksinyt mitään edes kaukaisesti älykkäähköä sanottavaa niin säästin tämän möläytykseni tähän.

6. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    Paperitaitos?

Ei oikein aukea miulle...

Minä näen kuvan ahdistavana, ehkä kuollut nainen joka on jähmettynyt tuohon asentoon - tai vielä pahempaa. Elävä kuollut. "Aaltohenki" sopisi silloin hyvin... Ruumis heiluu sängyllä aaltoillen hengen voimasta...

Visuaalisesti pidän kuvasta erittäin paljon, kaikki toimii - paitsi tuo otsikko ^^

7. En tiedä mikä se on ja mitä haetaan mutt jotenkin taas diggaan. Jotain siinä on mikä silmää mielyttää..

8. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48
  9. maksy

maksy

145
    0
    0
    Itsellenihän tuo heti tuo oikean mielleyhtymän kun menin tuon vääräoppisen sanan lausumaan kun PMU kysyi mitä kuvassa näkyy. Mutta missään nimessä varovaisesti en sitä sanonut. :) Ja kyllä, pidän kuvasta. Muistan tosin nähneeni sen peilikuvana aiemmin(?).

10. Kyllä mulle tästä ihan selkeesti välittyy se, että nainen huokailee nautinnollisesti. Vielä kun ois hame nostettu kurtulle vattan päälle niin vois kuvitella ett navan alla tapahtuu jottai hauskaa... ;P