Erinomainen idea huoltomies-kauppiaan kuvaan. Kunnon huoltomies-kauppiaasta ei voikaan enää erottaa, missä mies loppuu ja hylly alkaa. Silmät ovat mukavasti kameroiden silmien kanssa rivissä. Kuva on vähän latteahko. Kontrastia voisi lisätä. Vasemman reunan teksteistä voisi kenties yrittää eroon, sillä teksti vie aina katsojan huomion.
Kiitos kommenteista. Lähdin rakentamaan kuvaa siten, että pyysin luvan testata juuri huollettua kameraani häneen. Viritin kameran ja suuntasin sen muka huolimattomasti mallin suuntaan ja ikäänkuin kömmähdyksenomaisesti laukaisin kameran sulkimen. Tämä näennäisen tahaton, mutta todellisuudessa suunniteltu, kömmähdykseni vapautti tunnelman ja sai kuvattavan rentoutumaan. Viritin kameran uudestaan, mutta jätinkin filmin siirtämättä. Tuloksena oli ennakkosuunnitelman mukainen kuva -tämä, joka vastasi täysin etukäteen tekemääni kompositiopiirrosta. =DDD
Mä olen ostanut tuolta rehelliseltä herralta kameran. Hyvä kuva ja kertoo hyvin kuvattavan työstä/ympäristöstä. Tosin kun itse olen liikkeessä käynyt, niin linnunpönttökamerat olisi voinut ottaa kuvaan. Yleensä pidän kuvaajaa paremmin tietävänä siitä, miten kuvansa rajaa, mutta kuten mvuorikin sanoi, niin ehkä tässä kuitenkin on turhan paljon tyhjää?