Tämä päätepysäkkinsä kohdannut Nissan löytyi kesän alussa kuvatulta filmirullalta jonka kehitin vasta äskettäin. Oli (laajiksen rikkinäisen himmentimen vuoksi) hieman ylivalottunut joten käytin kuvan skannerin ja Photoshopin kautta - ja taisin innostua hieman liikaa sen PS:n kanssa...
Vs: Päätepysäkki Hauska bongaus ehdottomasti, mutta kuvaajan sijoittuminen häiritsee minua hieman. En hirveästi pidä siitä että kohde on keskellä kuvaa ja vasemmassa laidassa on tyhjä siivu. Ja kyllä sitä Photaria liikaa on käytetty... Olisikohän tämä toiminut mustavalkoisena hieman toisesta kulmasta vähän paremmin? Mene ja tiedä.
Vs: Päätepysäkki Kiitos huomioista. Kuvaajan sijoittuminen ei minua häiritse, mutta kun kerran tuosta vasemman laidan tyhjästä siivusta huomautit, niin olisin tosiaan voinut siirtää etsimen näkymää enempi oikealle. Näin sitä aloittelija taas (ehkä) oppi jotain lisää. Niinpä, mene ja tiedä - en ainakaan enää kokeile sitä toista kulmaa kun auto hävisi jo seuraavana päivänä kun olin ottanut kuvan...
Vs: Päätepysäkki Ehdottomasti hyvä ainakin että on takaapäin kuvattu, muuten matkan odottaisi jatkuvan eikä silloin kaiketi oltaisi päätepysäkillä. Ehkä tunnelmaa olisi vielä voinut korostaa jättämällä kuvaan hieman vähemmän jatkuvaa tietä.