Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Oooh! Piipaa-auto

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 22 Kesäkuu 2005.

    Voi kyynel. En kommentoinut kuvaasi, en vittuillut sinulle henkilökohtaisesti. Otin vielä asiakseni korostaa, että vihaan ihan yhtä paljon sinun kuin muidenkin lapsia, mutta silti otit vittuiluna. Kovasti on sisälukutaito hukassa. Toivotan sinut silti tervetulleeksi vihaamaan kuviani niiden aihepiirin takia, minä en siitä loukkaannu. Enkä häiriinny siitä, että kuviani käsittelevissä topiceissa keskustellaan offaria. Mutta minä en olekaan aikuinen enkä vanha, vaan tällainen vapaamielinen 23-vuotias.
     
  1. ja jatkakaas yksäreillä jos on toisillenne vielä sanottavaa.. (en mää kovin montaa kertaa jaksa huomauttaa)
     
  2. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Jahas sitä muistettiin sitten lopussa tuo oma moderaattoristatus :D
     
  3. Mainio kuva. Penskan reaktio paloautoon - aitoa innostusta "vau mikä paloauto, musta tulee isona palomies". Sommittelu ja tarkennus tukee sanomaa. Hiano.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kyl vita ja ouvinen ois aika kaaheita kauhukakaroita "omistaa". =)
     
  5. "..ja Jumala sanoi heille: 'Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.."
     
  6. nokku, huomasin tuon itsekin.. se raja, jolloin mennään "liian pitkälle" on vaan joskus hankala määritellä. voitko sinä sen kertoa?
     
  7. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Jos oikein tiukkoja ollaan, niin tällä aihealueella kaikki muu kuin itse kuvan arviointi on epäasiallista.
    Jollei kuitenkaan näin tiukkiksia olla, niin jonkinsortin kohteliaisuus toiselle mielekästä kuva-aihetta kohtaan olisi kaiketi paikallaan?
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Siirränpä tekstin oikeaan osioon itse. :)

    Ja jotta teksti ei olisi ihan turha niin olen samaa mieltä edellisen kanssa. :)
     
  9. Kyllä te ootte esimerkillisiä toopeja itseasiassa kaikki. M Ouvinen parikymppisen raivolla väittäää vihaavansa lapsia vaikka kyllä 23 on edelleen itsekkin lapsi .(Tai ainakin teini) Ja goottikissa komppaa messissä kans.
    Villit ja vapaat parikymppiset hehehehe...Mä vihaan lapsia oisitte nyt edes yrittänyt keksiä jotain omaperäisempää
     
  10. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Tämäkin on loistava.
    Kyllä hymyilyttää kun tuota katselee.
     
  11. Kohdat 1-4.

    1. Kuva on loistava.
    2. Nieppi-setä on viksumpi kun useammat täällä.
    3. Harmittaa, kun olen näin pahasti myöhässä
    4. Koirat on perseestä.
     

  12. Tohon kohtaan 2 kaipaisin hiukan tarkennusta. Sulla on ilmeisesti hyvä syy moisiin lausuntoihin. Sitäpaitsi...... Mä vihaan nieppiä
     
  13. Sulla on varmaan hyvät syyt, mutta kohdat 5-6.

    5. Kattoon Niepin kuvia.
    6. Lukee sen juttuja.
     
  14. Tykkään kuvasta. Tiedän itse tuon fiiliksen mikä lapsissa herää paloauton nähdessään, ja sen fiiliksen aistii kuvasta. Kuvaa kertoo tarinaansa hyvin tarkennuksen ja sommittelun avustuksella.

    Edit joka on kirjoitettu kiroten itseään: Mitä Nieppi-setään tulee niin eiköhän sillä ole ainakin näkemystä monesta asiasta, ja se se vasta on jotain.
     
  15. Hmm, fangio ja jaskau selvästi ovat komeita, fiksuja ja lukeneita nuoria miehiä.

    Ja mun näköjään pitää hankkia isompia ja painavampia heijastimia kun gaylord jaksaa vieläkin louskuttaa joutavia
     
  16. Toi on just syvältä toi uhkailu, ei mitenkään ritarimaista käytöstä. Nykyiselläänkin ne heijastimet meinaa katkoa solisluut mun anorektisesta varresta...