Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Oooh! Piipaa-auto

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 22 Kesäkuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hyvä ilme, veikeä. :)
     
  2. :) Muikea ilme pojalla. Nää kuvat joissa on lapsia ovat yleensä hyviä, koska huomio kiinnittyy lapsiin ja heidän aitouteen ilmeissä ja olemuksessa. Pidän.
     
  3. Minuun lapsilla on kyllä täysin päinvastainen vaikutus. Olenkin sanonut monesti, että 'Mitään en vihaa niin paljon kuin ihmisiä, paitsi lapsia.' ;)

    [​IMG]
     
  4. oon ouvisen kanssa aika lailla samoilla linjoilla.. lapset on ihan kivoja niin kauan ku ne on siivosti.. tai huomaamattomia :F

    liian usein törmännyt ns. kurittomiin kakaroihin.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ja kintussa olevat koiratkaan ei oo kivoja. onneks lapset ei oo kintussa kiinni. :/
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Jopas aiheutti kuva yllättävät reaktiot. Pitäiskös tässä sitten jokaisen koirakuvankin yhteyteen laittaa "mitään en vihaa niinkuin koiria, liian usein törmännyt ns. kurittomiin piskeihin." :D
     
  7. muhun ;(

    mutta kuva on kiva :)
    jos nyt pitää itkeä niin lapsikin voisi olla terävä, mutta ei kaikkea voi aina saada
     
  8. Tais mennä kaikilta ohi, mutta kohde oli Piipaa-auto eikä lapsi ;-)
     
  9. koskee sekä lapsia että koiria: kurittomuus ei oo lasten tai koirien oma syy, vaan kasvattajan/vanhemman/omistajan. että kyllä se vika on ns. hihnan toisessa päässä.
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pii-paa..
     
  11. Piti oikein katsoa uudestaan että olihan siellä sekin pii-paa:)). Toi muksu vaan varastaa pääosan tässä kuvassa. Kuten tuolla aiemmin totesin ..se luonnollisuus lapsilla.
     
  12. Sovittakoon, että minun vastaukseni koskee kaikkia tänne postattuja kakaroita. Muutenkin ne yleensä ovat silkkaa kotialbumikamaa, eivätkä kiinnosta paskankaan vertaa.
     
  13. Aivan kuten ei minuakaan kiinnosta kakaroiden kommentit paskan vertaa
     
  14. Kyllä hieno Piipaa-auto kääntää vähän vanhemmankin ihmisen pään. Niissä on tyyliä ja isot autot ovat machoja! Ovela efekti tulee linssistä ja naperon ilme on ihan kymppi. Hieno tilannekuva.
     
  15. Saaga

    Saaga

    293
    0
    0
    Tykkään kuvasta. Tuo ipanan ilme on mainio.
     
  16. Kylläpä oli aikuismaisen kypsä reaktio. En haukkunut kuvaasi, en itseasiassaedes nähnyt sitä, kun nettiyhteys oikuttelee. Enkö saa olla pitämättä lapsista, koska se on kakaramaista? Miksi olen kakara, jos en pidä lapsista? Onko lapset joku saatanan tabu, että niistä pitäisi kaikkien tykätä? PItää niitä jotenkin niin ihanina ja söpöinä vaikka olisivat kuinka rasittavia ja ärsyttäviä? Kyllä sä varmaan sitten olet mua paljon kypsempi henkisesti. Nieppi-setä on niin aikuinen, että mä ihan katson sitä ylöspäin täältä alhaalta.

    T. Matti 6v.
     
  17. itsekään en tykkää lapsista, enkä lapsikuvista. se haituvakuva oli poikkeus, koska oma mielikuvitus pääsi valloilleen..

    mutta ehkä kuitenkin vois pitää turpansa tukossa jos ei mitään asiallista sanottavaa ole :x
     
  18. Ei kyllä minä omasta mielestäni olen mielummin vanha kuin aikuinen.
    Mutta ilman muuta otin kirjoittamasi henkilökohtaisena vittuiluna, sillä olithan päättänyt avautua juuri minun kuvatopikissa.
    Ja uskoisin että sinäkin ottaisit itseesi jos minä julistaisin sinun laittaman autokuvan alla että autokuvat on kaikki perseestä.
    Eli an ole sanonut olevani aikuinen, mutta sanoin että sinun kommenttisi on kakaramainen.
    Mielestäni tällä palstalla on tarkoitus puhua kuvista niiden kuvallsen annin vuoksi eikä sen takia että pitääkö tai onko pitämättä aiheesta.
    Itse en pidä koirista minkään vertaa vaikka olen koiria joskus kuvannut, mutta en silti huuda täällä koirakuvia esittelevissä topiikeissa että koirat ovat perseestä, vaikka usein tekisi mieli sanoa ääneen että itsekritiikkiä siihen kuvien julkaisuun. Yhtäkaikki olen nähnyt täällä myös sairaan hyviä koirakuvia, vaikka en koirista pidä ja ne ovat mielestäni perseestä

    Mutta jos mennään aiheeseen eli tuohon ottamaani kuvaan niin mielestäni se on hyvä.
    Perustelu tulee tässä.
    kohde on lapsen reaktio paloautoon.
    Paloauto on fokuksessa koska se täyttää tuon lapsen senhetkisen maailman. lapsi on kuitenkin mukana. koska lapsen ilme on paljon puhuva. lapsi kuitenkin poissa fokuksesta sillä lapsi ei ole kohde. vaan edelleen kohde on lapsen reaktio paloautoon joka siis täyttää lapsen mielen tuolla hetkellä.
    Ja tämä kaikki ilman minkäänlaita fetissiä lapsiin tai paloautoihin.

    Kaikella tällä yritän sanoa että mielestäni kuvalla pitäisi pyrkiä kertomaan jotain ja mielestäni olen kertomisen suhteen onnistunut tuossa kuvassa.
    Mutta jos sinä olet erimieltä asiasta niin minkä minä sille mahdan että olet väärässä ;-)
     
  19. nieppi palautti keskustelun alkuperäiseen aiheeseen (vaikkakin hieman tahdittomasti), joten siinä pysykööt.. muuten tulee piiskaa.

    lapsikuvista yleisesti voi aloittaa aiheen vaikka yleiseen keskusteluun tai taistelukentälle, jos joku tahtoo siitä vielä vääntää.