Moi! Minkä verran tällä foorumilla liikkuu Oululaisia nuoria tai -nuoria aikuisia? Olisiko meitä sen verran, että saataisiin aikaan jonkinlaista toimintaa? Miitti? Keskustelua? Yhdessä kuvaamista? Onko muilla ylipäätään kiinnostusta tällaiseen?
Vs: Ookko nää Oulusta? Eikös täällä ollut muutamia vuosia siitten Oulu mafia ja Oulu miittejä paljonkin?
Vs: Ookko nää Oulusta? Oululainen olen. Oulussa muuten toimii ainakin yliopiston yhteydessä sellainen kerho kuin Oulun Ylioppilaskamerat Ry, jolla on pari pimiötäkin ja kaikenlaista toimintaa.
Vs: Ookko nää Oulusta? Oon kotoisin Oulusta, asun muualla, mutta käyn silloin tällöin. Oon 41 -vuotias, mutta ei kai se haittaa? Olen pari kertaa yrittänyt saada siellä porukkaa kasaan, mutta ei ole aikataulut natsanneet. T Jukka
Vs: Ookko nää Oulusta? "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER".
Vs: Ookko nää Oulusta? Siitä on jo aikaa kun viimeksi katsoin, mutta silloin jäin siihen uskomukseen, ettei ylioppilaskameroiden toiminta ollut kovin aktiivista. Nyt näyttää kuitenkin jo paremmalta! Uudet sivut ja syksystä päätellen toimintaakin on tulossa! Jee, kiitos Pasipasi! Kyllähän Oulussa muutamia kameraseuroja toimii, mutta mukavaa olisi jonkinlainen toiminta niiden ulkopuolellakin. Sellainen vapaamuotoisempi. Lisäksi kun mainitsin nuoret ja nuoret aikuiset, niin ajattelin, että olisi mukava tutustua omanikäisiin ihmisiin. Ei sen kummempaa ikärasismia!
Vs: Ookko nää Oulusta? Miekin oon Oulusta. Lähtikö tämä homma mihinkään? Edit. Ja meneekö 35v nuoresta aikuisesta
Vs: Ookko nää Oulusta? Pääseekö Ylioppilaskameroihin jäseneksi vaikka opiskeluvuosista jo olisikin aikaa? Olen, hmmm, varttunut oululainen.
Vs: Ookko nää Oulusta? Ei pääse jos ei ole opiskelija tai kuulu henkilökuntaan. Yritin joku vuosi sitten. Löytyi sielä lopulta joku pykälä, jolla ois päässyt kannatusjäseneksi tms. ja sitä kautta ehkä luiskahtamaan mukaan. Luovutin ja rakensin sit oman pimiön. Mut joo, Oulusta ollaan ja jos jotain toimintaa löytyy niin saatan mukaan lähteäkin.
Vs: Ookko nää Oulusta? Harmi. Valveella (entinen Nuku) oli takavuosina pimiö mutta nyt taitavat pimiöt kaupungissa olla kiven alla. Itsellä ei oikein ole tilaa. Mutta joo, jos toimintaa kehkeytyy niin saatanpa minäkin...
Vs: Ookko nää Oulusta? Minäkin voisin lähtä jos toimintaa ilmaantuu... Vielä kun ilmaantuu se joku joka alkaa kehittää toimintaa
Vs: Ookko nää Oulusta? Ilmaisempa itsekin mielenkiintoni, ainakin periaatteessa. Olen kyllä omien aikataulujeni kahleissa melko vankasti, mutta mistäs sitä koskaan tietää jos vaikka latentti Houdini alkaa pyrkiä välillä esiin. .v.