Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Oodi kesäyölle

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 14 Heinäkuu 2005.

  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Laitetaan nyt sitten yksi kuva itseltäkin, kun on tullut muiden kuvia arvosteltua.

    Sana on vapaa.
     
  2. Onko toi pingu? *^^*

    Kasvot olis mun mielestäni saanut näkyä. Ensi näkemällä ihmettelee mikä ihme toi on. Kun katsoo tarkasti, ihminen.
     
  3. hieman kääntyy vinoon laituri, ehkä itse olisin tasannut lautojen mukaan suoraksi.
     
  4. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mulla on yleensä tapana pitää horisontti edes kohtuullisen suorassa ;-).

    Tuon on tarkoitus olla enemmänkin haamumainen, ei niinkään aineellinen ihminen :), mutta ehkä se ei sitten joidenkin mielestä toimi.
     
  5. en tarkoittanut kameran kallistamista, pieni askel oikeaan ja suuntaa vasemmalle
     
  6. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ah jaa, no tuo laituri sattuu olemaan kelluvaa mallia, joten kun siinä kaksi ihmistä seisoo päällä ja heiluu niin ei sitä suorassa saa pysymään.

    En kylläkään tarkoita puolustella valintojani, itse kuitenkin pidän kuvasta, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa, että muiden pitäisi pitää ;-).
     
  7. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Minua ei kiinnosta ainakaan tippaakaan, miten tuo laituri on. Kuvassa on ideaa.

    Voisit myös miettiä jonkin laituria mystisemmän paikan, se ehkä tukisi kuvaa. Menkää vaikka veteen sen kaverin ja tripodin kanssa. Tai kaveri veteen ja sinä rannalle. Tai jotain.

    EDIT: Kuvan nimi ei istu.
     
  8. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ehdotuksia?
     
  9. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    En edes yritä. Oon just ollu kuus ja puol tuntii juoksemassa kerrostaloja ylös alas. Yritän välttää sitä vääjäämätöntä surkuhupaisuutta mikä seuraisi, jos yrittäisin.
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Ei kait Tuusulassa ainakaan oo niin paljoa kerrostaloja että niihin sais 6,5 tuntia kulumaan ;-)?
     
  11. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    On niitä tarpeeksi, mutta en toki minä niissä kaikissa käy, on meitä muitakin lehdenjakajia. Jaan aamulehtiä, ja normaali kahden piirin urakkani on kolmetuntinen. Tänään työ yllätti kuitenkin taas: Tulin töihin siihen aikaan kuin yleensä, että ehdin normaalisti jakaa lehdet. Kas kummaa, kenenkään minulle ilmoittamatta oli tälle päivälle napsahtanut Prisman mainoslehtisen jakaminen.

    KAIKKIIN asuntoihin, joihin ei mene Helsingin Sanomia tänään. Eli siis viisi sataa ylimääräistä lehteä (hesari menee noin sataan asuntoon niistä kuudesta sadasta jonka ohi normaalisti juoksen.)

    Huomasin, etten ehdi jakamaan varsinaisia lehtiä ajoissa jos jaan samalla Prisman mainokset. Jakelupäivystyksestä sanottiin, että tilaukset eivät saa myöhästyä Prisman takia, ja että on jaettava ensin normaalisti tilaukset ja sitten käytävä piirit uudestaan läpi ja jakaa Prisma-lehtiset.

    V*tuttaa kun duunissa ei KOSKAAN kerrota etukäteen asioita. Viime viikollakin (ensimmäinen viikkoni) soitetaan keskellä yötä kun olen kohta valmistautumassa töihin lähtöön, että missäs listat on, täällä on sun vapaapäivätuuraaja odottamassa. Mikä helvetin vapaapäivä? Eipä siitä vapaapäivästäkään voitu etukäteen sanoa. Prkl.

    EDIT: Tähän kaikkeen kivaan päälle se, ettei ole tullut kolmeen päivään syötyä lämmintä ruokaa. Yhteensä viisi leipää ja sitten vaan paljon mansikoita ja jugurttia. :D Ei oikeen keho arvosta.
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    jessus. Tuopa kuulostaa hienolta hommalta... Mutta ruokailu, pysyy kroppa kondiksessa ;-)
     
  13. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    "Lentoonlähtö" ? Omituinen, mutta ihan hieno kuva. Ei herätä kyllä oikein muita ajatuksia.
     
  14. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Mutta tässä kuvassa on todellakin ideaa. Näkisin mielelläni lisää.

    Samoin tuollaisen maiseman ääressä valotanssi voisi olla aika hienoa.
     
  15. tää on mielenkiintoinen. miksi toi hahmo on kääriytynyt tohon vaaleaan kankaaseen? miksi se huitoo? miksi se on laiturilla?

    tykkään.
     
  16. Tuohon vielä käsiin ja letinpäähän punaiset laservalot. Vois tulla aika jännän näköistä jälkee... Tätä kuvaa kyllä tuijotti mielellään pidempäänkin.