Koirakuvaus on minulle uutta, mutta IRCissä sain emerikiltä ja tipeltä (kiitos!) ilmeisen (?) hyviä neuvoja kun piti kuvata tyttäreni "pentu"... Onko kuvan "musta" lähelläkään teidän muiden näyttöjen mustaa? EDIT: päivitin kuvan "mustemmaksi" ???
Mä yleensä otan ton sinisen värin pois eli naksautan valkotasapainon tosta lumesta, siitä tulee monesti hivenen lämpimämpi sitten. Tuo turkki on mun mielestä liian vaalia, se pitäisi olla tummempi. Curvesilla ja sitten tietysti layerilla* voi leikkiä mustanturkin kanssa. Ihan kiva juoksuasento, kuvakulma on musta liian korkealta. *Eli tehdä toinen layeri kuvasta ja siitä vääntää tummempi ja sitten pyyhkiä pyyhekumilla sävyjä oikeista kohden jolloin alemmasta vaaleammasta kuvasta tulee oikeisiin paikkoihin sävyt esiin.
Jaa-a aika vaalealta näyttää, mutta musta näyttäisi olevan aika lähellä mun näytön mustaa. Vedoksena sävyjen suhteen varmaan aika hyvä/valmis omasta mielestä.
Minä ehkä yrittäisin väkisin vaalentaa tuota koiraa vaikka se olisi luonnossa täysin hiilenmusta. Musta koira valkoisella lumella on kuin reikä paperissa