Vs: Onnellinen ballerina [Poistettu yläpuolelta viesti ja sen lainaus tästä. Jotain järkeä mallien arvosteluun!] t. JPu, Ylläpito No voi nyt jumalauta... Voisko irstas vanha paska katsoa peiliin ja mennä sen jälkeen ulkohuusin taakse ampumaan itsensä. Tuollainen arvostelu osoittaa sen sortin typeryyttä että en ole ihan äsken täälläkään nähnyt.
Vs: Onnellinen ballerina Mistä ihmeestä tuo johtuu, että kun tänne laukkuun laittaa kuvan, niin a) kontrasti katoaa veks b) terävyys katoaa veks c) hieman lisääntyy punoitus/magenta Pienenä kuva on ihan punainen, isonnettuna ei niin paljon, mutta vähän kuitenkin. T Jukka
Vs: Onnellinen ballerina Samaa probleemia täälläkin. Toivoisin että kuvat voisi linkata Kameralaukkuun ihan tavallisesti vaikka max 1000mpx levyisinä, ilman tätä zoomaus-toimintoa. Myönteinen ja kiva kuva.
Vs: Onnellinen ballerina Herkkä ja kaunis hymy on kuvassa oikein kivaa, valovoimainen malli. Mutta valojen asettelu korostaa käsivarsia hiukan liikaa ja huomio karkaa niihin aika nopeasti. Puoli aukkoa tai jopa koko aukon verran vähemmän käsille valoa, voisi korjata kuvan tasapainoa. Korostusta lisää myös käsien asettelu lähemmäksi kameraa. Tuosta kuvan muuttumisesta siirrossa en osaa sanoa mitään..
Vs: Onnellinen ballerina Ette ole nassikat eläneet mallimaailmassa ettekä varsinkaan baletin näyttämöntakaisessa maailmassa. Tuo kommenttini oli hyväntahtoinen visuaalinen arvio siitä miltä klassinen kappale näyttäisi...Olen jo tottunut siihen että tuo veitsenterävä rakeen toistuminen takuuvarmasti häviää täällä laukussa. Postailen nykyään suunnilleen samat shotit myös Flickr:iin jotta olisin varma että mun systeemeissä ei ole häikkää. Ja mistäs tuo paspalo tietää mun "irstaudesta" kolme poikaa riittää mulle, ei tartte joka saunailta vonkata rakoa siemennettäväksi... ja paspalo: En voi olla laittamatta: Olen ylpeä siitä jos joku pitää minua vanhana irstaana paskana, Olisin todella huolestunut jos jonakin päivänä heräisin ja toteaisin olevani nuori arrogantti kusipää joka ei todellisesta maailmasta ja sen raakalaismaisuudesta tiedä vielä mitään. Tuo digitaalinen tietsikapelien jatko eli internet maailma on lasten leikkiä, jos esimerkiksi yrittää alalle johon ei todellakaan ole mitään edellytyksiä, kuten vaikka malli tai balettimaailma. Ja kun vielä ei ole edes ulkohuussia, on vain kaakeloitu kylppäri. kun ei tartte neljännen polven Hesalaisena mennä maalle ulkohuussia tyhjentämään. Joten : landet, harrastakaa vaan mitä harrastatte... Kyllä siitä hyvä tulee, tuleva aviosiippa ainakin tykkää että onpas hienoa, meirän mamma on ihan oikea Balettitanssija...
Vs: Onnellinen ballerina Kauhia kun tekisi mieli vääntää tästä huonoa huumoria. Mutta todetaan nyt vaan että onnistunut kuva nätistä tanssin harrastajasta. Pikkusen tosin häiritsee mallin päästä nouseva verhon sauma taimikäsenyo.
Vs: Onnellinen ballerina Nää on mystillisiä. Mun duuniläppärillä kuva on punakka isonnettuna, pienenä ei niinkään =)