Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Mutta jos oletus on että saisi tehdä sitä mikä milloinkin huvittaa ja siitä maksetaan niin kyllä vain. ;-)
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Ja tästä tulee mieleen, että toi Hannas, joka myy myös mun kuvia, siis joitakin, sisustustauluiksi, on myynyt niitä kolmen ja puolen vuoden aikana aika paljon. Isoja, tollaisia 80x80-100x140 sentin canvaksia. Toki pienempiäkin, mutta pienet on pieniä eikä niitä lasketa . Kunpa osaisi noita isoja myydä itse! Esim. 70x90 cm canvastaulu maksaa heidän online-shopissaan 179 e. Vaikka nuo itse pysäisi, niin sittenkin siitä jäis käteen jotain... Aih, sori, nyt tää ei enää kuulukaan aiheeseen... Pitäis olla oma ketjunsa
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? No enpä tiedä, eikös tässä ole nettikauppa kyseessä? -näin on valokuvaus muuttunut nettiaikana että voi vundeerata miten myisi itse omia canvastauluja netitse. Sopii oikein hyvin ;-)
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? No siinä mielessä joo, mut myyhän noi jälleenmyyjillekin, jotta ei niin siinä mielessä...
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Vaikka tuo Hannas onkin oman paikkakunnan yrittäjä, niin kuitenkin... Color-kolmiosta saisi noita 70x100 tauluja 121 euroon, eli 58 rahaa jäisi jälleenmyyjälle. Ei johtopäätöksenä, nettiaikana on opittu metsästämään halvimmat hinnat netitse ja paikaliset pienet valokuva jms. yrittäjät on joutuneet miettimään uusia ansaitsemiskeinoja.
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Tässä muutama lisäajatus: jos teetättää myyntiin, saapi suurempia määriä neuvoteltua halvemmalla, ja paikallisen yrittäjän etu on se että kuvat olisivat nähtävänä, netitse on kuvia ilmeisen hankala markkinoida. Tässä taistelee siis massa vastaan fyysisyys ;-)
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Itse myin vielä vuosi sitten ihan kivasti kankaalle painettuja huonekalu ja sisustus liikeiden kautta, mutta nyt on kiinasta ym. tullut samoille markkinoille alta 80e jälleen myynti hinta kuvia, jotta ei kannatta nähdä vaivaa. Erikseen on sitten fimat ym. joille pitää osata myös myydä ja tarjota heille sopivaa matskua, olen jopa valmiiksi kuvannut kohdentaen kyseiseen yritykseen. Kaikenmailman tekotaide paskaan löytyy ulkomaisia vastineita alle sen hinnan kaupiaalle mitä niiden teetäminen Suomessa maksaa.
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Tää kyllä pistää ajattelemaan... kaveri joka on kaiken taiteen jo tuominnut, tuomitsee vielä tekotaiteenkin... mikä sulla Jartsa on tavoitteena?
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Jospa saan tuomita ihan mitä haluan, se on vain minun mielipide, sinäkin saat tuomita (mielessäsi)minut jos siltä tuntuu.
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Melko kalliilta kuulostaa tuo canvastulosteet colorkolmiossa... Aerokuvalla maksavat 67 EUR / m2... http://www.aerokuva.fi/suomi/tulostuspa ... steet.html"]http://www.aerokuva.fi/suomi/tulostuspalvelu/suurkuvatulosteet.html
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Totta, nyt on jo tienattu yli 130, eikä vielä ole tehty muuta kun surffattu netissä.
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? NYT VOIDAAN KYLLÄ SANOA: valokuvaus on muuttunut nettiaikana ! Myös Suomalaisilla mahdollisuus LIFE:n valokuvaajaksi ! Tä, Häh? Getty Images herättää henkiin LIFE:n, siitä tulee internet portaali johon kaikki voivat lähettää kuviaan (ennakkosuodatuksen kautta). Mikä mahdollisus Kuikerolla ja muilla todela näyttää kykynsä. Pelkään kuitenkin että kyseessä on kapitalistinen skuuppi, getty tarjoaa sitten parhaiden kuvien tekijöille dealia, eli ryöstää kuvien oikeudet vertauskuvallista korvausta vastaan.
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Jeejee! tulee mieleen suomalaisen (edesmenneen) "muoti" lehden kuvienkeruu kampanjan, jossa aukea.net yms kuvapaikkojen käyttäjille lähetettiin s-postia jossa pyydettiin lähettämään kaikki kuvat mitä on ottanut cd / dvd-levyllä toimitukseen. Mitään ei olisi maksettu kun "kuvat tulee kansainväliseen lehteen ja sitä lukee 25000 lukijaa". Noooh. Kampanjan takana oli siis Tuomas Haapman (os. Hampaala) joka on jo ennestään tuttu suomalainen huippuvalokuvaaja. Google kertoo miehen tarinaa paremminkin...
Vs: Onko valokuvaus muutunut nettiaikana? Kyllä omalla kohdalla voin todeta että tuhansien kuvaajien kuvat, aiheutaa jatkuvan perässäolon ja siten parannus yrityksen. Tulee tehtyä pirusti työtä kehitymisen eteen, meidän tiellä taio ainakin meidän talossa olisin paras kuvaaja ja voisin levätä