Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 10 asteen kenno on aika tiukka vehje. Olen sitä välillä käyttänyt mutta voin kyllä todeta että en ole vielä ainakaan osannut sitä käyttää niin hyvin kun voisi. Se on oikein yksityiskohtakenno.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllä sillä käyttöä on, mulla ollut sellainen eri merkkiseen salamaan ennenkin. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pikkupalkki (Plaubel Peco Jr.) vaihtui sen "isoveljeen" (Plaubel Peco Universal III)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 10kpl mustia 8x10" alumiinilevyjä, kollodionia ja kiinnitettä sille, nämä mamutphotosta. Katsotaan milloin saapuu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No niin, nyt on tuollainenkin tuolta, tullikin piti siitä vähän aikaa huolta. Custom film holders for Agfa, Microtek, Canon and Epson film scanners. Nyt ei ole mitään tekosyitä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Rullafilmiä vartenko ostit vai jotakin muuta kokoa? Minulla on rullafilmiin, ja kyllä se ainakin V700:ssa tulosta parantaa. Jahka rikastun laitan lisäksi vielä märkäskannausvermeet
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Munkin pitäis ostaa kyllä parempi negapidin. Mut emmä vielä. Sitä ennen tarvin ulkoisen näytön. Menee ihan arpomiseksi tällä kannettavan näytöllä. Tai edes piuha, jolla kannettavan saa töllöön kii. Ei siis oo perusHDMI-reikää. Sit pitäis saada hihna Viggolle ja valotusmittari. Ja muotokuvaobiska. Ja laajis olis kiva kans. Ja... Mut nyt ei enempää. AI niin, tää ei ollutkaan toivomuspaikka, mutta ei sitä tiiä mitä kaikkea foorumeja joulupukki lukee :
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 6x6 ym. filmille. Käytössä V600. Ja joo ihan kun parantaisi tulosta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mä en mahda sille mitään, mut Viggosta tulee aina mieleen se Ghostbusters II:n pahis. Ja tietty Mortensen =) Niin, ja onhan sitä tullut osteltua 9x12, 2.25x3.25 filmikasetteja ja 6x7 rullafilmiperä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Posti kantoi Freestylestä vähän Arista Premiumia juuri. Viimeisiä viedään, kohta loppuu!!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 6kpl NEX takatulppaa ja 6kpl NEX runkotulppaa, yhteensä 7,20€ kuluineen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Viggo tulee Viggo Mortensenista. Se on IHANA :-* ja samalla toki siinä on kevyt viittaus Victoriin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Bluefire Murano 160, uudelleen käärittyä Portra 160 NC:tä. ISO 400:sta myös saatavana, mutta en nyt muista mitä filmiä se oli. http://www.bluefire.ca/index.htm http://www.frugalphotographer.com/cat127.htm
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Fotoimpexistä pahvilaatikollinen filmiä (Ektaria ja Fp4+:aa kinona ja rullana) ja negataskuja. Kiinasta odottelen paketillista suodattimia ja sovitteita.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No, tarvitsen noita objektiivien takatulppia, halvimmalla sain kun ostin kuusi settiä, runkotulpat on ylimääräisiä