Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mamiya rz 50, 110 ja 180 mm linsseillä. Piti hommata, kun rbeestä jäi lee kompendi herkkuineen, jonka ostin Rbeeltä. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No pitää taas päivittää koneen muistit tappin, kun kerran jämähti. Nyt ymmärrän miksi porukoilla on usempia koneita työpisteissä esim viihdekäyttöön. No enhän mä oikeasti niitä tarvii... mut toisaalta olisi voinut silvetscaniin (tjsp) myös sijoittaa velkarahaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Paperia, paperia. Läjäpäin vanhahkoa valokuvapaperia, eri kokoja. Testattu toimiviksi. Koskaan aikaisemmin en ole vedostanut 24x30cm kuvaa Mukana paketissa oli myös 4x5" kokoista lith filmiä. Mitähän tolle keksis. Se pinhole? Yhden kuvan kokeeksi vedostin tuolle ja siitähän tuli... 4x5 kokoinen mv-dia
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Myin Panasonicin 14- ja 20-milliset m43-pannarit ja ostin tilalle Olympuksen 12- ja 17-milliset. Ja lentoliput Ljubljanaan. Nyt sitten odotellaan, että pääsee ikuistamaan Slovenian kaunista luontoa. Vielä voisi miettiä jotain toista kesälomakohdetta, johon esimerkiksi Ryanairilla pääsisi. Miksei vaikka ihan yksinkin (kameran kanssa) matkaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jaa-a. Jos ei toi yks laatikkokamera vahingossa tule, niin sitten vaan Zeiss Ikon Ercona. Toivottavasti on käyttökuntoinen. Ei siinä, että minä muka huomaisin onko vai eikö
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olko mitä hintaluokkaa ja mistä ostit. Olisi hyvä tekosyy sitten lähteä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? ^ Ainakin E-pood - Muud fototarvikud - Filmid - Agfa - Fotoluks - Tallinna ja Tartu parim fotospetsialist! Liikkeiden sijainnit sivun alareunassa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No tulee vielä yksi laatikkokamera: Bilora Standard Box. Kun ei ole noita vaihtoperiä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sain just skannerin sikahalvalla. Ostoslistalla kehityspurkki ja sopivat liemet ja ikioma Hasselikin olis kiva. Joulupukkiii?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mä kun hain vanhoja MV kuvia "piilosta" huomasin, että Ilfordin muovipapereita on aikas paljon käyttämättöminä laatikoissaan. Kiinostaisiko ketään ottaa nuo, ilmaiseksi maksamalla postimaksun. Varoitus: Paperit on vuosilta ennen ajanlaskun alkua, eli varmaan 70-80 luvun taitteesta
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Vekotin millä saa Hot shoe salamaan kiinni Elinchromen valonohjaimia. Oiva apu ulko keikalle. Tota mä en tajua miks ovat hiukan pieleen laittaneet noi nastat että tuo on hiukan vinossa. Se ei haittaa mutta kun vekotin on muuten jämäkkä ja asiallinen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No niin, kotona on upea teräksinen neljän keskarin purnukka. Enää kehiteliemet (ja herrajjumala kiinnitettäkinhän pitää olla!) ja vkl:na ehkä ekat filmit pitkästä aikaa kehitykseen. Oi tätä onnea!