Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Kannattaa olla varovainen peilikoteloa putsatessa, neula nimittäin kuulemma heiluu sillä puolella, aikoinaan TM tuota hämmästeli kameran ollessa tuore tuttavuus.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Mä ole tainnut laittaa näitä esille. Mutta kun toi Kimo laittoi niin minäkin laitan esille.

Liitetyt tiedostot:

2. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

nokitus:)

3. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

[QUOTE>
    [/QUOTE]

Mistä tietää että kaverilla on iPhone?

- noo, hän kertoo sen kyllä kaikille ihan itse.  ;D

4. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Ostin toisen rungon, ihan siksi että olen jo jonkin aikaa halunnut opetella filminkehityksen.
    tarviis kyl varmaan hankkia siihen objektiivikin ni olis molempiin oma.

5. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Paintshop Pro X5 tuli just Moonsoftin kautta tilattua.

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

[/QUOTE]
    Jaa. Mullakin on iPhone 5.
    :)

7. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Pari pulloa olutta. Eikä maksanut kuin parikymppiä, mutta on sen arvoistakin.

8. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

[/QUOTE]

Onnittelut!

Parin päivän kokemuksella iPhonesta väitän että Nokia on pudonnut kelkasta - ja pahasti. Niin looginen ja helppokäyttöinen ja hienostunut iPhone ja sen käyttöliittymä oikeasti on. Kaikki toimii kuin unelma, ja appseja riittää joka lähtöön. Mac-käyttäjänä vuodesta 1986 saakka en oikeastaan ole hämmästynyt, mutta enpä uskonut että ero Lumiaan on näinkin suuri. Ikävä kyllä en jaksa uskoa että Nokia pystyy tuota etumatkaa kuromaan umpeen, varsinkin kun Applen kassa on pullollaan ja Nokian luultavasti edelleen melko tyhjä. Bye-bye Nokia, farewell Windows...

9. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Kunnes hautaa on auki, silloin aletaan potkimaan, kaikki -mutta siihen saakka kannustetaan ollaanhan me Suomalaisia ;-)

10. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Minulla on työpuhelimena Nokia ja yksityispuhelimena iPhone. Huono yhdistelmä sikäli, että välillä tulee hoidettua työasioita omala puhelimella.

Meillä on kyllä ruvettu työpaikallekin ostamaan iPhoneja. Niistä tykkäävät sekä käyttäjät, että atk-tuki joka säästää paljon aikaa.

11. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

No joo, olen kyllä oman korteni kekoon kantanut. Kuvassa ensimmäinen ja (toistaiseksi) viimeinen Nokiani. Aika helvetin monta Nokialuuria on perheessäni noiden välille mahtuntut. Voin kyllä joskus palatakin jos joskus tekevät jälleen kunnon laitteita. Mutta kuten aikaisemmin totesin, en siihen oikein jaksa uskoa...

Liitetyt tiedostot:

12. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Itse ostin pari vuotta sitten 1. nokialaiseni, kun ei enää tarvinnut olla periaatteessa vastaan, hommahan oli tapettu. Ei tosin minun ansiostani, valitettavasti, eikä toissaalta muillakaan ollut myydä halvempaa navia. Mutta ehkä sellainen, josta näkisi jotain, olisi ollut ;-)

13. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Tuosta oikean puoleisesta luurista taida enään muuta olla suomalista ku tuotteen päänimi.
    Ja puhdas mutu, että iphone tekee kohta puolin seuraa nokialle

14. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Hyvin mahdollista. Roolit voivat vaihtua hyvinkin nopeasti, kuten ollaan nähty.

15. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Tiedoksi saatettakoon, että nykyään ja tässä yhteydessä "Nokia" ei kerro yhtään mitään, sillä entisajan Nokiat ja uudet Windows Phone -puhelimet ovat kaksi tai usampi ihan eri asiaa.

16. toninikkanen

toninikkanen Active Member

1 628
    0
    36

Pentax Spotmatic SP, Nikon F:n K-tähyslasi, Zuiko Digital 35/3.5 Macro 43-systeemiin....

17. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Juu, parit oikeat Nokialaiset on ollu, sensorttisia enää huolisi.
    Lumia tuntuu kuitenkin olevan eri maata.

18. markku55

markku55 Active Member

Mulla ollut VAIN nokialaisia, paremmasta en tiedä, mutta hyvin näillä kuulee ja vastapuolikin kuulee mitä minä sanon, mitä helkkaria sillä puhelimella pitäisi vielä tehdä;D

19. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

On se kummallista tuo maailman meno nykyään, polkupyöriinkin lisätään kaikenlaisia akkuja ja moottoreita, vaikka
    polkemallakin pääsisi eteenpäin. Kohta niissä on varmaan pakkikin.

kapa