Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Taisi olla mammutin talloma hinta Canonissa ;D Edulliselta tuo vaikuttaa, ja ominaisuuksiin nähden kelpo ostos
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin itsekin saman kameran kuukausi takasin ja on hintaansa nähden tosiaan hyvä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 32 GB muistikortin, vara-akun Fujin X-E1:een ja manuaalisen sovittimen Nikonin optiikoihin. Käytän Nikonin 100/2,8 E-sarjan objektiivin kanssa. Tuo obiska on pieni, kevyt ja yllättävän laadukas. kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Näytänkö riisitautiselta? Tässä olis pari kuvaa kyseisellä kameralla tässä töissä napsittu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kevät/kesäreissun asunto pikku-italiaan tuli 'ostettua', Joten retkeä pukkaa...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Äläpäs Markku ala vittuilemaan. Tosiaan ostan kameroita ja kaikkia ja aina rahat ei ruokaan riitä mutta älä vittuile.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Näimpä Kimo.Vaikka olis vähävarainen niin on oikeus harrastaa vaikka juurikin valokuvausta. Ja nyt on tosiaan kaapeissa ruokaa ja juomaa. Mut en ala aiheesta tahimaan kenenkään kanssa. Hyvää perjantaita Kimolle ja muillekin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En nyt juuri ottanut kantaa kuin siihen ,että Markku lie laskee lampaita.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Arvostan Keni tätä elettä,ostaisin kyllä itsekkin jos pyytäisi ja olisi rahaa.Oikeasti Aino kysyi minulta D 90 kameraa itselle ,kun mulle jää D700.Vastasin että kyllä käy.Tyttö mietti pari sekuntia ja tokas...se on liian hyvä mulle .Hyvä ja hyvä,taitaa olla D90:llä enemmän käyttö kuin myyntiarvoa. t kimo
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jos jonkin oikein kehnon objektiivin siihen löytäisit niin jokohan kelpaisi.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joku vanha 35-70 mm af lasi voisi olla kova sana Virgilio Community - Page Not Found
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulla olisi tollanen 35-70 joutilaana. Ja itseasiassa, ei se niin surkee ole. Kuvia kyllä tulee.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nikon 1 V1 (ystävättäreni käyttöön), uusi superzoom 10-100 vielä hintavertailussa...