Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Alumiini jota voi anodisoida on kyllä hieno juttu, mutta empä ole kovin usein törmännyt oikeasti anodisoituun runkoon, liekö koskaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Eikö tuollainen läskirengas ole raskas polkea normirenkaiseen maastopyöräänkin verrattuna? Tavallisesta katupyörästä puhumattakaan. Tietty jos pelkkää alamäkiajoa harrastaa...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kuulemma hienosti rullaa, tarvis päästä koittaan niin tietäisi paremmin onko tuolainen värkki kiinnostava muutenkin kuin ulkomuodon lisäksi...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mitä isompia on alustan epätasaisuudet, sitä paremmin paksumpi rengas rullaa, koska paksumpi on myös aina löysempi pidetään löysempänä paineiltaan. Rengas on paras iskunvaimenninkeino. Kaikki muut iskarit ovat vain konsteja sen lisäksi. edit. Toinen juttu tietty on että renkaan leveydellä pääsee ajamaan pehmeillä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Älä tykkää pahaa, mut en ihmettele kyl juttujesi perusteella ollenkaan. Kandeis siellä helkamallakin pistää joskus kuula ikkunasta ulos, ja katsella maailmaa, siel on aika kliffoja juttuja. Late@ Läskit on kuuleman/lukeman mukaan aika siistejä kikottimia, talvipoluilla ja retkeilyssäkin paljon kehuttuja. Itellä ei oo tarpeeks intoo enää, liian monta kertaa palelluttanu varpaat ja nakit. Pitäis sit varusteetki pistää uusiks. Meitsille riittää normiajokausi, talvella vaan duunimatkat ja illalla sohvakuutiks ;D
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu en mää tollasella läskillä mitään varmaan tekiskään kun ehdi noita vanhojakaan romuja muuta kun korjata... Itellä se pakkasraja on tasan -10 astetta ja auton otan sen jälkeen alle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulla meni into aktiivipyöräilyyn jo alta kakskymppisenä. Olin siihen mennessä ehtinyt jakaa Suomen vanhinta edelleen ilmestyvää paikallislehteä fillarilla kuusi vuotta kesät-talvet. Paleltui korvat, paleltui sormet ja varpaat. ...ja mikä se vanhin paikallislehti sitten on? No Tyrvään Sanomat saatana ;D
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tää fillari inisööri on varmaan suunnitellut intin mankelit. En yhtään ihmettele jos jopon satulan korkeuden pikakirkistin on tän ruudin keksijän piirustuspöydältä tai runko lukko..täyttä paskaa. ..se siitä kotimaiseta työn laadusta,
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuntuis tekevän tuo uusi päivitys. Siksi meni tilaukseen. Ei pidä pilkkuja liikaa viilailla. Mulla on varalla D700 ja D800, jos tulee ongelmia Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Päivitys tulossa tai jo tullut? Mitähän tuo Lightroom 4.4 Release Candidate tarkoittaa? http://labs.adobe.com/technologies/lightroom4-4/?tabID=details#tabTop
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? release candidate....julkistus kandidaatti.. julkistus ehdokas.. koe versio.. beta vaiheessa...jo testattavaksi kuluttajille kuitenkin.. varsinaisesta julkistamisestahan sitten häviää tuo release candidate...ja se on virallinen version julkistus. Fuji saa huhujen mukaan olemassa oleviin malleisinhakkin paremman raw kääntäjän..color smearing ilmiö olisi vähäisempää.. niin ja tuleehan noillle uusille x20 jne...jo tuki näköjään.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minä en väittänyt, etteikö noita runkoja anodisoitaisi, ne on vaan melkoisen harvinaisia, eikä pintakäsittelytapana meikäläistä kiinnostava. Käytimme aikoinaan 90-luvulla Big Power maasturissa pinkiksi anodisoituja istuin- ja ohjainkannattimia, jos tuollaisen pyörän jätti seinää vasten aina samaan suuntaan, niin muutaman viikon kuluttua anodisointi oli haalistunut lähes hopeiseksi toiselta puolelta - ei kauhean kivan näköinen istuin- ja ohjainkannatin sen jälkeen, joten luovuimme värianodisoitujen alumiiniosien käytöstä. Musta kestää hyvin ja tietysti hopeinen anodisointi. Siinä siis yksi syy olla kiinnostumatta anodisoiduista rungoista, toinen on kustannus ja kolmas on monivärisyyden mahdottomuus muuten kuin maalaamalla osa rungosta normaalisti. Kaikelle on selityksensä, ja jostain syystä en kiinnitä noihin kuriositeetiksi laskettaviin runkoihin huomiota edes parin viikon päästä pidettävillä maailman suurimmalla polkupyöräalan messuilla Taipeissa. 36-vuoden ajan olen kierrellyt ulkomaisilla messuilla kaksi kolme kertaa vuodessa, voit olla vakuuttunut, että jotain on ollut pakko tarttua hihaankin noilla matkoilla. 80-luvulla me tehtiin Rasti niminen ATB 584 renkailla, ei oikein ollut menestys, olimme silloinkin edellä aikaamme. Vasta Rastin jälkeen alkoi 559 renkaisten ATB/MTB pyörien invaasio Eurooppaan. Nyt on MTB puolella 584 rengaskoko se suurin hype, lähes 30v Helkama Rastin jälkeen;D Rasti nimi tuli muuten siitä, että sitä käytettiin pyöräsuunnistuksessa jossa iso ja leveä rengaskoko oli tarpeen. Jos muistan oikein, niin yllätys yllätys, eka mestari taisi ajaa jopolla, se oli kevyt kantaa vaikeassa maastossa. Mutta koska olet niiiin hyvä noissa polkupyörä tiedoissasi, niin älä sinäkään tykkää pahaa, jatka vaan nälvimistä tietämättä näköjään meidän tekemisistä yhtään mitään.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuli "ostettua" Tampereen kameraseura ry:n jäsenyys www.tampereenkameraseura.fi
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Niin, tuo päivitys tulee/on tullut ACR:ään myös. Itse en käytä Lightroomia. kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Koko päivän olen fiilistellyt kun tuli viikolla hommattua lumikengät ja tänään pääsin lopultakin mehtään niiden kanssa. Olisi pitänyt ostaa jo ajat sitten ja jättää jahkailu johonkin muuhun kohteeseen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei tuo uusin päivitys nähdäkseni riittävästi noita fujin raakatiedostojen käsittelyä parantanut. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Dellin 27" u2713hm monitori tuli tilattua. Kohtaa kelpaa taas pelailla miinaharavaa. Samoiten suurehko kasa tietokoneen komponentteja on matkalla luokseni, pääsee melkein 10 vuoden tauon jälkeen kasailemaan taas itse itselleen koneen ihan alusta alkaen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Venäläinen Arax tilttisovite Nikoniin Hasselin laseja varten. 8) TILT adapter for use Hasselblad lenses on Canon EOS, Nikon, Pentax and others | eBay
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mitä tuolta netin ihmeellisestä maailmasta olen lueskellut ja nähnyt joitakin esimerkkejä (niitä 100%:n piiperryskuvia), niin ainakin minulle riittää. Vaan ei sen puoleen, suttukuvaajahan olen muutenkin, jotta tuollainen pikkuinen värin leviäminen ei näy missään kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei ole venäläinen, on ukrainalainen. Minulla on noitten 80/2,8 tilt/shift-objektiivi. Hyvää laatua tuottaa D800:n kanssa. Kapa