Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Venäläistä patarautaa: Fed2 mittaetsinkamera tuli kokoelmaan. Tuo kyllä tuntuu siltä että kestää vaikka panssarivaunulla ajais yli.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No mulla ois niitä 2 kpl. Toisessa olympiarenkaat, kai vähän harvinaisempi. Siinä toimii mittarikin mutta mittaetsin pitäis säätää. Toinen on nätimmässä kunnossa, mut mittari on eloton. Kummassakin nahkainen orkkislaukku. Vantaalta löytyy, kuviakin voin huomenna laittaa jos pistät jonkun osoitteen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse asiassa taitaa olla parempi ottaa järki käteen ja skipata. Paremminkin seuraava tavoite olis löytää joku vanha folderi 120-filkalle. Mulla yksi hankintakriteeri on että pitää olla kuvauskuntoinen tai sitten niin edullinen että viitsii omatoimikorjausta harrastaa eikä taloudellinen riski ole kuin muutamia kymppejä silloin..
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tänään sain hieman kuluneen, mutta optisesti kunnossa olevan Pentax M 35mm F2,0 objektiivin, siitä street objektiivi APS-C rungoille
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tamrac 3447 m Rally 7 laukku tuli tänään. Mahtuu läppärikin. Ja kaapista kaivoin toisen tamracin, joka vähän pienempi. Rupeenpa käyttämään sitä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Biltemasta ostin 3 kumipyörää jotka pitäis ratustaa puomijalustan alle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse asiassa tuli hankittua itselle sekä syväterävät lasit lukemiseen ja tietskarille, samalla polaroid aurinkolasit ajamiseen ja tyttärelle kahdet opiskelulasit. Maksoi ihan helkkaristi, mutta kai nuo on hintansa väärttejä???
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nuo asiat on sen verran tärkeitä, että ne pitää ehdottomasti selvittää netin kautta ;D