Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ihan itse vaihdoin. Ei mikään hankala homma loppujen lopuksi, tosin aika paljonhan tuollaista kertakäyttöiseksi suunniteltua laitosta joutuu purkamaan. Näppis pitää irroittaa että saa pohjapaneelin irti ja muuta hauskaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Käytiin perheen kanssa hiihtoloman kunniaksi ostoksilla Vantaan Jumbossa. Kalsareitten (ihmettelen muuten miksi nykyään kaikki miehet taitaa olla munattomia, koska harvoissa kalsareissa on enää sepalus?), parin pikeepaidan ja tosi pienten Torx ruuvarisetin lisäksi ostin hienon uuden kirjan "Hans Groop, Suomalainen venesuunnittelija", jonkun mielestä kirja on kallis jos se maksaa 50€, mutta tämä on melkoisen isokokoinen teos täynnä hienoja purjehduskuvia ja runkopiirustuksia, jokaisella purjehduksen ystävällä olisi varmaan kiva olla tämä teos hyllyssään.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kalsareista puheenollen.Työkaverini väitti että pitkien kalsareiden alla kuuluu olla lyhyet kalsarit.Itse olin toista mieltä.Miksi niissä on sitten sepalukset.Sitäpaitsi miksi ne tarvitset alle lyhyet?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olenkin kummastellut sepaluksen käyttötarkoitusta, mutta munien rokotushan se varmaan on. Itse tulen toimeen sepaluksettomilla ok, kun ei tarvitse noita vilvoitella -minulle riittää kun saa tuo kusemisvärkin esiin...ja se mahtuu ok tuosta kalsarien kauluksesta. ;-)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Niin pitäisköhän kalsareihin saada perspuolelle luukku. Kerros Markku55, mitä kalsareiden sepalluksella ja munattomudella on tekemistä keskenään? ja hymiö perään ettei kukaan loukkaannu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Virtasalmelainen mies voitti miestenvälisten kilpailun leikitellen kellä on isoin vehje.Kotona erehtyi kehumaan vaimolleen ja vaimo siitä suuttui sanoen..Mitä sinä sitä vehettäs meet esittelemään ! Mies tokasi ,,en minä näyttäny ku vähäsen Kai sieltä sepaluksen välistä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nonni, nyt päästiin asian ytimeen. Kaveri ihmetteli kun telkkarissa kerrottiin, että samalla lauseella voisi muka saada sekä todella onnelliseksi, että hyvin surulliseksi. Vaimo siihen, että tuo nyt on ihan selvä juttu, ei mikään ihme. Mies siihen, että empä moista usko ja vaimo, että no haluatko kuulla esimerkin? Mies ei tietystikkään kannastaan anna periksi, ja melkeimpä vaatimalla vaati vaimoa moisen mahdottoman lauseen kertomaan. Et sitten suutu, sanoo vaimo, ja mies tietysti lupasi, no vaimon lause oli tällainen: Sulla on muuten koko kaveriporukastasi isoin mulkku. Olen usein ihmetellyt sitä, että mulkkua, kyrpää, kullia, siitintä jne kusutaan joskus myös munaksi ja jopa muniksi. Pyydän anteeksi, kun en ajatellut edellistä sanomaani tuon tarkemmin, tarkoitin tietysti mulkkua. Minulla, niin kuin kuulemma monella yli 50v miehellä (kuulemma n.50% 50 vuotiailla), on prostata ongelmia, painetta ei ole tarpeeksi ja suomeksi sanottuna kuseminen kestää kauan ja vaatii totaalista rentoutumista. Rentoudu siinä sitten jos kalsarin yläreuna on kireänä ja sitä pitää venytellä kohtuuttomasti (siis sitä kalsarin yläreunaa), viimeinen tippa, jos ei peräti liraus, on sitten kalsareissa jos ei sepalusta ole. Tämän kun kerroin aikoinaan Risto-Matti Ratialle eräässä tilaisuudessa (hän oli juuri kertonut suunnitelleensa mm kalsareita), hän innostui ja kehoitti minut suunnittelemaan noita juttuja joissa koen olevan ongelmia, no ikäni olen suunnitellut "juttuja" työnantajalleni, joten se siitä sitten.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Laukullinen Mamiya ärzetaa tuli tänään... Sitte ostelemaan vilimiä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tilasin Pentti Sammallahden kirjan ”Täällä kaukana”. Olen sitä välillä selaillut Akateemisessa, sen verran upea kirja että haluan sen omaksi.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pakastekuivattua 100%:sta wasabijuurta. Maanantaina laitoin tilauksen menemään ja tänään on jo malesiasta tullut paketti hypysissä. Toisin kuin viime torstaina saksaan laitettu toinen pientilaus joka on vielä "matkalla".
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Annekin pääsi ystävänpäivän tms. makuun ja repimään pakettiva auki. Nyt on akku latautumassa ja punainen nuuskimassa kaveria...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulla meni Pentaxin K100D vaihtoon Pentaxin M 35mm F2 objektiivin kanssa. Toivotaan, että tuon objektiivin mekaniikka toimii, vaikka vanha lasi onkin.