Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 414
    1 065
    113
    Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Airam polkupyörän perävalo,palaa satoja tunteja ja on helppo langaton systeemi
    Airam tämän tyyppinen.Mukava tosiaan suunnatta sopivaksi jne.Mulla on yksi komerossa ja yksi kylppärissä märkäpuolella. t kimo

2. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Siinähän on lisäksi toi vilkkumoodi = sarjakuvausta 5 frame per sekendi :)

3. agostini

agostini Active Member

1 839
    0
    36

Kameralaukku piste kom ja softboxi piste net? Eikö mikään riitä, mä kysyn vaan?

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

No mutta hyvä etten ostanut. Kun ei tuo filmiys vielä niin satavarmaa ole.

5. markku55

markku55 Active Member

Voihan pojat, mitä sinä tiedät minun kuvaamisistani, pitäiskö mun harrastaa jotenkin "tuplasti"?
    Kiva myös huomata, että määrätyt nimimerkit tuntevat minua kohtaan melkoista antipatiaa, koska heti pitää mennä merkkaamaan tuollaiset heitot joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa, laskisin lähinnä lieväksi kiusaamiseksi joka ei minusta sovi tämän aiheen alle missä nyt ollaan.
    Pientä selitystä hankinnoille, vaikka ei pitäisi provosoitua:
    Minulla on myös kaksi lasta jotka haluavat kokeilla kuvaamista, siihen on nuo kohtuuhintaiset m43 rungot onnen omiaan, toisaalta kun olen taas aloittanut prime-objektiiveilla kuvaamisen, niin helpompaa ja turvallisempaa on pitää kaksi runkoa mukana joissa erilaiset objektiivit kuin ruveta objektiiveja vaihtamaan ulkona tuulessa ja mahdollisesti kosteassa kelissä.
    NEX 5n on kennoltaa selkeästi parempi kuin vanhan A700:n ja saan kuitenkin adapterilla kaikki nykyiset Minoltat siihen kiinni, A2 adapterilla, jos sellaisen hankin, saan vielä nopeamman tarkennuksenkin kuin mitä A700 tarjoaa.
    No, mitä minä teille näitä selittelen, tehän tiedätte tilanteeni kuitenkin paremmin kuin minä itse :D

6. markku55

markku55 Active Member

Pitänee taas provosoida, eli kun sain myytyä Pentaxin K100D Superin, niin piti heti sijoittaa rahat uuteen Alpha-NEX adapteriin (tyyppiä A2), jolla saan nuo monet Minoltan objektiivini kiinni uuteen NX-5n runkoon ja tarkennukset jopa nopeammaksi kuin ne on koskaan olleet vaikkapa A700 rungossani.
    Tekninen kuvanlaatu paranee myös jonkin verran suhteessa A700 runkoon, eli takaraivossa ei tarvitse enää jyskyttää, että kuvanlaatu ei ole tämän päivän tasolla.
    Tuon 16Mp kennon ja Sonyn loistavan JPEG moottorin ansiosta JPEG kuvaus saa uutta laatua minun käsittelyssä (en ole vielä koskaan käsitellyt RAW kuvia).
    Niille jotka tästä vetävät omat naljailevat johtopäätöksensä voisin sanoa, että ihan turhaan, sillä minä tiedän mitä teen ;))

7. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Sonyn kepeät kuulokkeet mdr-zx300 . Ihan mukavalta kuulosti koerundi. - - mulla ei korvat kestä nappikuulokkeita.

8. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Mulla hajosi tiekkarista hiiri ostin Claes Ohlsonilta Micro$oftin langattoman hiiren 24,95 (ei ollu muita "merkki hiiriä" niiden omien brändittömien lisäksi).
    Enemmän kuin paska, se lagittaa megana ja rullanäppäin on liian jäykkä ja pyöritys aiheuttaa painoliikkeen ja sitten tulee se pikascrollaus päälle. Pakko saada jostain Logitechin hiiri tai menee hermot!

9. markku55

markku55 Active Member

Viimeksi olemme ostaneet läppäreihin ainoastaan Logitech'in hiiriä, niitä langattomia joiden paristo kestää 12kk, ei tarvitse sulkea välillä eikä mene enää hermot.

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

CCM jääkiekkoluistimet.
    T Jukka

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Eilen kävin syömässä ystäväni kanssa, joka osti uutta vastaavan f3:en hp-etsimellä ja moottorilla Usasta ja sai sen tällä viikolla. En ole ikinä kokenut yhtä hyvää etsintä näin silmälaisen käyttäjänä. Myös ergonomia tuon kahvan kanssa oli jotain uskomatonta: kaikki on todellakin juuri siellä, missä pitää.
    T Jukka

12. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Näinhän se on ollut ja on varmaan myös tulevaisuudessa. F3HP+MD-4 on omassa luokassaan.

13. laur1b

laur1b Member

302
    0
    16

Kurvasin juuri äsken pihaan uudella polkupyörälläni. Helmikuussa saa halvemmalla kuin toukokuussa.

14. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

4 kpl kissanhiekka-astioita pimiöön altaiksi isommalle paperille. 4.90e kpl.

15. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38

Hemmetin hyvä idea!! Kiitos!!
    Oon tuskaillu kun omat altaat on tollasta mini-kokoa ja olis isoja papereita, muttei altaita.... kauppaan siis :)

16. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Hehee, minulla ollut valokuva-kehitysaltaat kissanhiekka-altaana ;-)

17. markku55

markku55 Active Member

En usko, olet vaan nokkela;D

18. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Atlantic Tide: Bad Acid Queen 7", Spiders: Fraction / Under my wheels 7", Spiders: Spiders 10", Baby Woodrose: Third Eye Surgery LP, Pentagram: First Daze Here Too (The Vintage Collection) tupla LP vinyylit ja Spirit Caravan: The last embrace tupla CD sekä vielä Electric Wizard: Legalize murder and drugs 7"

19. telf

telf

324
    0
    0

Tuli ostettua heräteostoksena omakotitalon.

20. Pii

Pii

4 011
    0
    0

great! =)