Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

1. markku55

markku55 Active Member

Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Anteeksi kun kirjoitin hieman hätäillen tuon tekstin, nyt pitäisi olla korjattu niin, ettet saa ihan väärää käsitystä asenteestani.
    Huumoriakin voisi ehkä edes yrittää ymmärtää, vaikka se ei juuri omasta mielestä huumorilta tuntuisikaan. Meillä miehillä on omat kotkotuksemme, mutta aika harva meistä piilottelee uutta vaatetta vuoden ennen kuin uskaltaa sitä ekaa kertaa käyttää, sitä vastoin tuntemani naiset ovat sortuneet tuohon "ainakin joskus" ;D

Hirveästi ei nyt kiinnosta, mutta silti on erittäin mielenkiintoista...Hmmm

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Juu kuittaus täältä. Enköhän ymmärtänyt mitä tarkoitit vaikken muistaakseni itse ole tuota harrastanut suuremmin, tosin miehelleni ostin viime talvena hokkarit mieheltä joka oli "tarvinnut" ne kaappisäilytykseensä vuodeksi ;D

3. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Itse tunnen miehen, jolla oli sohvan sisällä viisi kuusi virvelivapaa, ja saman verran autossa jemmassa. Autossa olevat olivat tuoreita, ja sohvan takana olevat kohta mä kerron näistä vaimolle-paikalla...tiedä sitten pystyykö nainen tämmöiseen...

4. markku55

markku55 Active Member

Juu, osuit arkaan paikkaan, kalastusvälineet ei "näy" vaimolle, joten niitä voi helpommin hamstrata, sorry Pii, ja on niitä monia muitakin juttuja kuten kaikki työkalut, porakoneet, auton tuunausjutut, prätkän tuunausjutut, ja yleensä kaikki mikä liittyy miehen intressipiiriin - paitsi vaatteet :D

5. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Ja jalokivet.

6. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Ja mitä vaatteisiin tulee, niin usein ostan vaatteita "koska olivat tarjouksessa". tai koska tykkäsin väristä tms. Kolmen vuoden kaappisäilytyksen jälkeen vaimo sattuu sitten penkaisemaan kaappiani ja ehdottamaan, että entä jos kokeilisit näitä??!!

7. markku55

markku55 Active Member

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, kuuluhan sinun repertuaariin myös "ihana kuva";-))

8. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Ja sinun tyyliin sterotypiat ja ennakkoluulot.

9. markku55

markku55 Active Member

Olis ilmeisesti pitänyt laittaa useampia hymyhuulia, minun puolelta tuo oli olevinaan harmitonta huumoria, sorry jos loukkasin.

10. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Ok. Täällä on ollut huumoria viime päivinä vähän liikaa.

11. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  12. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Äärimmäisen asiallisesti, ilman huumorin häivää ostin ihanan lutusen korkkaamattoman Panan 14mm/2,5-objektiivin saarivaltion ebaysta hintaan 160 e postikuluineen. Verkkokaupan hinta meillä 399,90 itse haettuna.

Kapa

13. markku55

markku55 Active Member

No tänään tuli NEX5N kitti, onhan tuo runko ihan älyttömän pieni, ja erillinen salama naurettavan pieni, nyt sitten vaan miettimään mitä adaptereita ja objektiiveja haluan tuohon liittää.
    Kuten sanoin, niin kenno on paras mitä minulla on ollut, eiköhän tuosta jonkunlainen setti synny:D

14. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38

No nyt kun on noita välineitä tullut hankituksi, niin meinaatkos aloittaa myös kuvausharrastuksen joskus?

;-)

jk

15. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 414
    1 065
    113

:) jk

16. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

:)
    jk

17. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

:)

18. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Rajalasta eurolla mm. lyhyt mekaaninen laukaisin. Siellä olisi ollut myös pimiölamppu ym jotka nyt harmiseni jätin ostamatta.

19. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

Mäkin kattelin tota pimiölamppua, ei ollut kallis mutta tulin kuitenkin järkiini ja jätin sinne kun mulla on jo hyvä lamppu, vanha nivelöity pöytälamppu jossa claes ohlssonilta hankittu punainen ledlamppu.
    Mutta ostin sieltä myös lankalaukaisimen, filmin ulosvetimen sekä diakatseluluupin, euron/kappale.

20. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 414
    1 065
    113

jk /jari kimonen perustuen ,mites muut?