Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

1. cedricfan

cedricfan Well-Known Member

1 182
    578
    113
    Tuli pakkorako ostaa uusi pöytäkone, ja näyttökin meni uusiksi, kun oli liian vanha nykykoneisiin...
    Vanha sanoi, että USBissa liikaa virrankulutusta, täh???
    No onneksi 99 % oli varmuuskopiona ulkoisella.
    Pitäisi riittää mun tarpeisiin (ei leffoja tai pelejä), paljon muistia säilöä kuvia:
    • Emolevy: ASUS PRIME A520M-K
    • Näytönohjain: GIGABYTE GeForce® GTX 1650 D6 OC 4G
    • Prosessori: AMD Ryzen™ 5 5500
    • RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200 MHz (2 x 8 Gt)
    • Massamuisti: Kingston NV2 1 Tt M.2 2280 NVMe SSD

Viimeksi muokattu: 11 Elokuu 2025
  2. keegan

keegan Well-Known Member

8 757
    1 644
    113
    Toinen Viltrox Fujiin. Nyt 23 mm f1.4. Ihan ensimmäisten kuvien perusteella olen tyytyväinen. Tarkennus ainakin kohtuullisessa valossa on hyvin nopea ja täsmällinen. Reunapiirtoakin ainakin vähän himmennettynä riittää (täydellä aukolla en ole vielä kokeillut) ja värientoisto on hyvin puhdas, neutraali. Aukonsäätöä ei ole pykälöity, mutta pärjään kyllä sen asian kanssa. Ihan vankan tuntuinen kapistus.

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 902
    7 241
    113
  4. Keni

Keni Well-Known Member

6 393
    1 785
    113
    Brumberger 8x10 paper safe. Ikävä kyllä jenkeistä kun niitä ei Euroopasta löydä. Vuosikausia olen näitä säännöllisesti kytännyt, nyt päätin hankkia kun alan taas laittamaan pimiötä pystyyn.

Kona ja L and Scape tykkäävät tästä.
  5. L and Scape

L and Scape Active Member

773
    206
    43
    Voisin myydä takaisin sen kiilloitusrummun, jonka vuosia sitten ostin sinulta. Sen taustakangas on uusittu ja minulla on siihen myös varakangas. Itselläni on nimittäin toinen kuivausrumpu, joka on vielä isommille kuville!

Keni tykkää tästä.
  6. Keni

Keni Well-Known Member

6 393
    1 785
    113
    Kiitos tarjouksesta, hieno vehjehän se on, (ja pirun painava)! Katsotaan tilanne sitten kun pimiön rakentelu on hieman edennyt, mitä mahtuu ja mitä ei. Minua kiinnostaa edelleen eniten lith-vedokset, eikä niiden tarvitse olla kiiltäviä. Kuumaprässi on jo, että saa vedokset suoriksi.