Tai no oikeastaan minä en maksanut, vaan työnantaja, mutta mun käyttöönhän tuo tuli, eli uusi paremmalla potkulla oleva läppäri: Lenovo ThinkPad P16S GEN2 16"FHD
Jbl live 670NC vastamelukuulokkeet. On hyvä soundi. Ja parasta on se että löytyy eq jota voi halutessaan ite muokata. JBL Live 670 Langattomat On-Ear vastamelukuulokkeet, musta - Power.fi
Siis, vahvistetaanko akustisen kitaran ääntä erillisellä mikrofonilla? Jos, niin tuleeko niitä kaksi, vai miksi kaksikanavainen?
Kitarassa on 3 piezomikkiä, jotka kytkeytyvät, jos laittaa monoplugin. Toinen on sellainen joutsenmikki, joka vaatii 9 voltin jännitteen. Stereoplugilla molemmat tulevat Kitarassa on valmiina 2 mikkiä. Monoplugilla kytkeytyvät piezot päälle. Joutsenmikki vaatii 9 voltin jännitteen.
Kitarassa on 3 piezomikkiä, jotka kytkeytyvät, jos laittaa monoplugin. Toinen on sellainen joutsenmikki, joka vaatii 9 voltin jännitteen. Stereoplugilla molemmat tulevat käyttöön yhdistettynä esivahvistimeen
Saan varmaan keskiviikkona sen esivahvistimen. Mikeistä ei muuta kuin näy se kielien kohdalla oleva 'joutsenmikki'
Yksi normaaliobjektiivi lisää, Nikonin G-sarjan f1.8. Tulee käytettäväksi digirunkojen ja F100:n kanssa. Tuon pitäisi olla ennen kaikkea reunapiirroltaan parempi kuin D-sarjan vastaavan (joskin sekin on hyvä).
Kas, meillä on ollut samanmerkkisiä työkaluja hankinnassa… Kuvan mukaiset sähkömiehen sakset ostin hiljattain. Sisältää yllättävän tehokkaan kaapelileikkurin.
Nämä olen ostanut jo aikaa sitten, mutta kun kerran Knipexiä esitellään. Näillä ei korjata traktoria, mutta jotakin tärkeää pienempää.
^ No jopas, minulla on samanlaiset. En viitsi laittaa niistä kuvaa, kun sellainen on jo tuossa. Käytän ko. pinsettejä pienten elektroniikan pintaliitoskomponenttien käsittelyyn esim. juotostöissä. Nykyelektroniikka kun on usein niin kovin pientä, että paljain sormin ei komponenttien käsittely onnistu. Elektroniikkatöiden pinsettien pitäisi olla ns. ESD-mallia, jotta säästyy staattisen sähkön mahdollisesti tuottamilta tuhoilta.
Shakkitarvikkeita tuli hankittua. Lauta mallia Laadukas Puinen Shakkilauta Hieno Mahonki | TiberianChess.fi Ja nappulat mallia Shakkinappulat German Staunton Hienot Puiset Nappulat Tiberian.fi Sekä vielä kello tyyppiä DGT 3000 Digitaalinen Shakkikello | TiberianChess.fi joka kotiutui kylläkin Hobby Hallista, josta sen sai n. 60€ hintaan. Näillä eväin sitten syksyn pimeisiin iltoihin, kun motskari-ilmat heikkenee.