Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kuvien RAID5 -hilloamiseen liittyvät postaukset on jaettu omaksi ketjukseen http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,74320.0.html
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin Nikon D90:n mutta nälkä kasvoi ja ostin samantien D300s:n.. Ja joku kuitenkin sanoo miksei D700 tai D800 ,niin D700 ollu 3kpl ja en ihan heti osta täyskennoista..
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Katos vaan. Minä ostin D3:n ja laitoin D90:n myyntiin. Kelpais mullekin. Perusteena kuitenkin 100% etsin ja tunnettu varmatoimisuus sekä se kun pari kertaa tässä kuussa olen kaivannut sekuntia pitempiä valotusaikoja FM2n runkoon. Hoituisihan se lankalaukaisimella vaan kyllä automatiikka olisi kätsy hämärissä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mamiya 6 + 50 ja 75 mm linsseillä, tulee lähipäivinä. Innostuin tuosta mittaetsin hommelista leican myötä niin paljon, että pitkän harkinnan jälkeen päädyin keskikoossa tuohon kameraan. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tämä on varmasti mielenkiintoinen kamera. Jos kuvaisilin keskikokoa omistaisin tommosen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Niin minäkin, mulla oli vielä hemmetin siisti, mutta olen innostunut maisemakuvauksesta ja siihen tuo rb systeemi oli hiukkasen painava. Jospa tuo mamiya 6 ja nuo pari linssiä olisivat sen verran kevyempiä, että niitä jaksaisi kuljettaa mukana. Sähkön mukaantulo kyllä iso miinus, varsinkin, kun talvi on tulossa. Tänään kun etsiskelin noita rb:n osia, löysin sattumalta 58 mm bw keltasuotimen, jonka olen vasta hankkinut, kun hankin muillekin kierteille mustavalkosuotimia. Tuota bajonettikokoa ei koskaan ennen ole ollut, mutta kai sitä jotenkin sitten aavisti. TJukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Riippuu ihan siitä ollaanko nousussa vai lasku suhdanteessa.. Eiköhän noilla just ja just pärjää joulukuun ajan.. (Vironmualta saa kaikkea kivvoo)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuli ostettua Finskin matkalahjakortti, kun kerran alennuksella sai.