Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu ei oo valittamista. Vielä on viini dekantoitumassa ja lihat lämpenemässä mutta eiköhän noista aika bueno tule. Alkohan vois muuten pistää hynttyyt yhteen joidenkin hyvien lihakauppojen kanssa ja alkaa myymään hyville viineille 'kittilihoja'
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kallista on Helsingissä käynti. Tuli ostettua ykskaks Elinkan Rangar Quadra ja tasovalo. Toisesta putiikista vähän erilaisempi rulla valokuvapaperia. EL 500 jäi remonttiin ja ulkosalamaksi tuunaukseen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kallista on(ainakin asuminen) Snadissa on kiva pyörähtää ja yhtä kiva lähteä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuo ranger on sellainen vehje, että sen ostoa et tule katumaan. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Aika pitkän harkinnan tuloksena mutta silti yllättäen kauppa tuli tehtyä. Useamman vuoden oon kantanut studiosalamoita ja akkusysteemiä, nyt ainakin osalla keikoista kantamukset kevenee. Myös pikkusalamoill leikkiminen vähenee.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sama mulla, farmariauton perä oli lattiasta katton lastattu. Tuo on hyvä setti, kun haluaa kovaa valoa, ei laita mitään, se suoja toimii riittävänä pehmentimenä. On mukava setti, kun ottaa vain laatikon ja ja elinchromen 2 rimpula jalustaa, siihen samaan jalustapussiin menee 2 heijastavaa sateenvarjoa. Voi kantaa yksin ja vielä kameralaukun ihan helposti. Mä ostin lisäksi 10 metrin jatkojohdon digitarvikkeesta, saa riittävän erilleen nuo salamat. Tuo 10 metrin johtokin menee ongelmitta siihen samaan salkkuun, jossa salamat ovat. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No, eka investointi 6x6 järjestelmäkameraan johon sitten jatkossa saan laajiksiakin jos rahat riittää.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Huomaa että oot ihan maalta kun et tota slangiakaan osaa. Se mikään snadi oo. Se on tsadi. ,o)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulla on pikku-paku jolla onnistuu melko kattavankin kaluston siirto. Usein tulee raahattua kaikenlaista kamaa kun varustautuu kaikkeen ja pitää varavehkeetkin mukana. Jonkinsortin hölmön hommaa mutta aina on kaikesta selvltty ;D
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kumipallo Szabadin ladonovisulkimeen. Ebaystä löytyi. (http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,73550.0.html)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kirpparilta EF 70-210/4 50€. Mutta piti maksaa myös 20€ EOS300 (ehjästä) filmirungosta, kun oli hinnoiltetu erikseen mutta myytiin pakettina tai vain runko ensin. Maksaiskohan joku rungosta 20€